مراسم شب‌های قدر را با استفاده از فضای مجازی و تلویزیون برگزار کنید

608fcbc637c1f_608fcbc637c23 سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مردم روزه دار و مومنان توصیه کرد که در شرایط شیوع ویروس کرونا، شب‌های قدر را تا حد امکان در منزل بمانند و مراسم را با استفاده از فضای مجازی و تلویزیون برگزار کنند.

دکتر سیما سادات لاری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور از همه مردم روزه دار و مومنان می‌خواهیم که تا حد امکان در شب‌های قدر در منزل بمانند و مراسم و دعا و مناجات این شب‌های عزیز را از طریق فضای مجازی، رادیو و تلویزیون و به دور از جمعیت برگزار کنند.

وی ادامه داد: در صورت برگزاری مراسم به شکل حضوری، مراسم شب‌های قدر باید در فضای باز و با جمعیت محدود و همچنین رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و در مدت زمان کوتاه برگزار شود.

لاری بیان کرد: ضروری است در طول برگزاری مراسم، تحت هیچ عنوان ماسک را از صورت برنداشته و فاصله گذاری فیزیکی از بقیه افراد رعایت شود. همچنین در طول مراسم از خوردن و آشامیدن خودداری شود.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: بهترین شیوه مقابله با بیماری کووید ۱۹، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری و شست‌وشوی مداوم دست‌ها است.

پست بعدی

آمار بیماران کرونایی در هند به ۲۰ میلیون نفر نزدیک شد

د مه 3 , 2021
با شناسایی بیش از ۳۰۰ هزار بیمار کرونایی دیگر در هند ، مجموع مبتلایان به کووید-۱۹ در این کشور در آستانه ۲۰ میلیون نفر قرار گرفت. آمارهای منتشر شده در هند حاکی از آن است که برای دوازدهمین روز متوالی آمار روزانه مبتلایان به کروناویروس در این کشور بیش از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000