حق بالاسری هزار میلیاردی آموزش‌ و پرورش از مؤسسات کنکوری «ادعای بی‌ربط» است

608f93095b066_2021-05-03_10-37 وزیر آموزش و پرورش کشور ادعای رئیس سازمان سنجش مبنی بر دریافت حق بالاسری سالانه حدود هزار میلیارد تومانی این وزارتخانه از مؤسسات کنکوری را رد کرد.

محسن حاجی میرزایی درباره ادعای رئیس سازمان سنجش آموزش کشور مبنی بر دریافت حق بالاسری سالانه حدود هزار میلیارد تومانی آموزش و پرورش از مؤسسات کنکوری گفت: هر کس این ادعا را می‌کند باید مدرکش را هم بدهد.

وی در پاسخ به اینکه آیا این ادعا صحیح است؟ تأکید کرد: حتماً بی‌ربط است.

پانزدهم فروردین ماه امسال حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح محتوای نشست همان روز کمیسیون خود از بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان سنجش خبر داد. وی به نقل از ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش گفت که مؤسسات کنکوری با مجوز آموزش و پرورش و فعالیت می‌کنند و وزارتخانه یاد شده هم سالانه حدود هزار میلیارد حق بالاسری از موسسات کنکوری برای هزینه‌های خود دریافت می‌کند.

پست بعدی

زیاده‌روی در مصرف این مواد غذایی ممنوع

د مه 3 , 2021
برخی از مواد غذایی در عین تمام فایده‌هایی که برای بدن دارند، ولی زیاده‌روی در مصرف آنها باعث آسیب‌های جدی به سیستم ایمنی بدن خواهد شد. زیاده‌روی در هیچ چیز عاقلانه نیست و این امر حتی در مورد زیاد خوردن غذا‌های سالم هم صدق می‌کند. در این متن از مضرات […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000