آتش‌سوزی در دومین بیمارستان بیماران کرونایی در بغداد

608eccf000b1e_2021-05-02_20-31 نیروهای امنیتی عراق توانستند آتش‌سوزی در بیمارستان مخصوص بیماران کرونایی "دار السلام" در بغداد، پایتخت را مهار و خاموش کنند.

جاسب الحجامی، مدیر اداره بهداشت بغداد در توییتر درباره جزئیات این حادثه توضیح داد و نوشت: امروز فردی که باعث آتش‌سوزی در منبع اکسیژن مرکزی بیمارستان دار السلام، سالن شهیده الصیدلانیه سهیر شاکر مختص بیماران کرونایی شده بود، بازداشت شد.

مدیر اداره بهداشت بغداد ادامه داد: آتش فورا توسط افراد و حراست بیمارستان خاموش شد و فرد خاطی به سازمان اطلاعات تحویل داده شد.

الحجامی گفت: بار دیگر به تمام نیروها و کادر درمان تاکید می‌کنیم نهایت احتیاط به خرج دهند و تمام وقت حواس‌شان جمع باشد.

این در حالی است که ۲۴ آوریل آتش‌سوزی در داخل بیمارستان ابن الخطیب مخصوص بیماران کرونایی در منطقه جسر دیالی در جنوب شرق بغداد رخ داد که ناشی از انفجار کپسول اکسیژن بود و ۸۲ کشته و ۱۱۰ زخمی برجای گذاشت.

پست بعدی

میزبانی مقاصد گردشگری چین از انبوه بی سابقه مسافران؛ نشانه اعتماد مردم به دولت

ی مه 2 , 2021
همزمان با فرا رسیدن تعطیلات 5 روزه به مناسبت روز جهانی کارگر در چین، مقاصد توریستی در این کشور با انبوهی از مسافران مواجه شده‌اند که نشان‌دهنده اعتماد مردم چین به اقدامات دولت در راستای کنترل روند اپیدمی ویروس کروناست. برآوردهای انجام شده نشان می دهد که 265 میلیون سفر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000