ائتلاف النصر: عراق در برابر تغییر ساختار نظام سیاسی است

608eccdbd094e_608eccdbd0950 سخنگوی ائتلاف النصر اعلام کرد: عراق رو به تغییر در ساختار سیستم سیاسی است و انتخابات پارلمانی آینده رویدادی مهم خواهد بود.

سعد اللامی، سخنگوی ائتلاف النصر به خبرگزاری اسپوتنیک گفت: انتخابات آینده هویت جریان‌هایی را که می‌توانند نماینده ملت عراق باشند، تعیین خواهد کرد.

او درباره ائتلاف النصر با جریان الحکمت به رهبری عمار حکیم گفت: ائتلاف النصر در طرح خود به سمت بازسازی کشور دنبال یک شریک بود، طرح ما به دنبال آن است که کشوری واقعی مبتنی بر موسساتی را ترسیم کند که به قانون اساسی، حاکمیت قانون، رهایی از سلاح بی‌ضابطه احترام بگذارد.

او خاطرنشان کرد: ائتلاف النصر خودش موافق طرحی است که جریان الحکمت در کنار بیش از هفت حزب دنبال می‌کند.

اللامی خاطرنشان کرد: هدف از این ائتلاف باز کردن درها به روی جریان‌ها و فراکسیون‌های سیاسی و خیزش تشرین است که نماینده این ائتلاف جدید هستند.

وی تاکید کرد: تمام احزاب و جریان‌های سیاسی که در عمل به تعهدات‌شان مقابل رای‌دهندگان شکست خوردند مسلما در انتخابات آینده شکست خواهند خورد.

این عضو ائتلاف النصر تصریح کرد: ائتلاف النصر خودش را در یک پایگاه وسیع از مردم یافته است. او در این راستا به دوره حکومت العبادی از جمله عملیات آزادسازی عراق از دست داعش و رفتن به سمت ساخت کشور اشاره کرد.

ائتلاف النصر به رهبری حیدر العبادی و ائتلاف الحکمت از تشکیل ائتلاف "گروه‌های ملی کشور" خبر دادند.

در بیانیه آنها آمده است، رهبر جریان الحکمت در راس این ائتلاف جدید خواهد بود در حالی که العبادی در راس شورای رهبری قرار می‌گیرد.

پست بعدی

همه تلاش ما تبدیل زندانی به یک فرد توانمند است

ی مه 2 , 2021
رییس سازمان زندان‌ها گفت: همه تلاش ما در زندان، تبدیل زندانی به یک فرد توانمند و با انگیزه برای بازگشت به زندگی سالم است و این مهم با همکاری و همدلی خانواده‌ها محقق می‌شود. محمدمهدی حاج محمدی در اولین شب قدر در منزل چهار زندانی در حاشیه تهران و ورامین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000