بیشترین آسیب‌دیدگان موج دوم کرونا؛ گروه‌های قومی جنوب آسیا

608d13dbc611c_2021-05-01_13-09 تحقیقات جدید نشان می‌دهد که گروه‌های قومی جنوب آسیا در انگلستان در موج دوم همه گیری کرونا، بیش از سایر گروه‌های قومی در معرض خطر عفونت، بیماری شدید و مرگ قرار داشتند.

نتایج این تحقیق که در مجله پزشکی لنست چاپ شده، تائید می‌کند که تقریبا همه گروه‌های اقلیت‌های قومی در انگلستان، در موج اول همه‌گیری به طور نامتناسبی تحت تأثیر قرار گرفتند.

اما در موج دوم، آنهایی که نژاد هندی، پاکستانی یا بنگلادشی داشتند، بیشتر به کرونا مبتلا شدند و نیاز به معالجه بیمارستانی داشتند و یا جان خود را از دست دادند. نویسندگان این تحقیق، این تفاوت‌ها را نگران کننده توصیف کرده‌اند.

پست بعدی

یک پیش بینی از نرخ دلار پس از لغو تحریم‌ها

ش مه 1 , 2021
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می‌گوید: نحوه مدیریت بازار ارز در صورت لغو تحریم‌ها اهمیت بسیار زیادی برای آینده اقتصاد ایران خواهد داشت. عباس آرگون اظهار کرد: بخش خصوصی در سال‌های گذشته همواره تاکید داشته که هرگونه تلاش برای مهندسی بازار ارز و برنامه ریزی برای سرکوب عمدی قیمت‌ها […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000