تکذیب دستگیری و بازداشت جانشین انتظامی خوزستان

608be68a60cb1_608be68a60cb5 خبرگزاری پلیس در اطلاعیه‌ای، خبر منتشر شده در فضای مجازی درباره دستگیری و بازداشت جانشین انتظامی خوزستان را تکذیب کرد.

در این اطلاعیه آمده است: "خبرگزاری پلیس خبر منتشر شده توسط کانال‌های خبری معاند خارج نشین که قصد تخریب و ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تشویش اذهان عمومی استان خوزستان در فضای مجازی درباره دستگیری و بازداشت جانشین انتظامی خوزستان را تکذیب می‌کند.

شایعه دستگیری و بازداشت سرهنگ یداله امیری جانشین انتظامی استان خوزستان از اساس کذب محض بوده و صحت نداشته است.

گفتنی است پلیس فتا ضمن شناسایی عاملان انتشار اخبار کذب دستگیری جانشین انتظامی خوزستان، به کاربران فضای مجازی هشدار می‌دهد افراد و گروه‌ها و فعالینی که موجبات اهانت به افراد و اشخاص حقیقی و حقوقی را به قصد تشویش اذهان عمومی جامعه دارند تحت تعقیب قرار می‌دهد و با آن‌ها برابر قانون برخورد خواهد کرد."

پست بعدی

معرفی صنایع پیش‌رو در بورس/ هفته استثنائی ر انتظار بازار سرمایه است؟

ج آوریل 30 , 2021
یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است هفته بعد بنا بر شروطی میتواند نقطه عطف بورس باشد. بورس اوراق بهادار تهران در آخرین روز هفته روند رو به رشد به خود گرفته و با افزایش ۵۰۷۲ واحد به رقم یک میلیون و ۲۰۷ هزار و۷۰۲ واحد رسید. شاخص کل نیز با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000