طرز گفتار شما می‌تواند از شخصیت شما بگوید

608bd50d39b13_2021-04-30_14-29 ما در مقاله زیر برخی از یافته‌ها درباره زبان مورد استفاده خود را مطالعه کردیم و می‌خواهیم این افکار را با شما در میان بگذاریم.

یک غریبه ممکن است فقط با خواندن توییت‌های شما حدس بزند که چه نوع مزاجی دارید. اسم، فعل، صفت و حتی سرعت صحبت شما می‌تواند از شخصیت شما تأثیر بگیرد. به عنوان مثال، افراد برونگرا بیشتر احتمال دارد بلندتر و سریعتر صحبت کنند. اما روش‌های دیگری برای صحبت وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند شخصیت شخص مورد نظرتان را تعیین کنید.

ما در این مقاله برخی از یافته‌های کنجکاو درباره زبان مورد استفاده خود را مطالعه کردیم و می‌خواهیم این افکار را با شما در میان بگذاریم.

زبان درون گرا‌ها بیشتر انتزاعی است.

زبان درون گرا‌ها و برون گرا‌ها بسیار متفاوت است. درونگرا‌ها دوست دارند از کلمات انتزاعی و مبهم تری استفاده کنند، در حالی که برونگرا‌ها اصطلاحاتشان بیشتر مشخص هستند. به عنوان مثال، وقتی شخصی بخواهد کتابی را توصیه کند، ممکن است متفاوت باشد.

برون گرا‌ها می‌گویند: "این کتاب عالی است! "

افراد درونگرا می‌گویند: "این کتاب بسیار آموزنده است. "

درونگرا‌ها تمایل دارند از مقالات بیشتری استفاده کنند.

در اینجا یک یافته جالب دیگر وجود دارد. افراد درونگرا به احتمال زیاد از مقالاتی که به اشیا فردی یا رویداد‌های منفرد اشاره دارند بیشتر استفاده می‌کنند. همچنین، در صحبت‌های آن ها، می‌توانید کلمات طفره رفتن، مانند "شاید" یا "ممکن" را پیدا کنید.

برون گرا‌ها می‌گویند: "بیایید کمی غذا بخوریم. "

درون گرا‌ها می‌گویند: "شاید بتوانیم هات داگ بخوریم. "

برونگرا‌ها از کلمات لذت بخش بیشتری استفاده می‌کنند.

اگر افراد درونگرا در یک اتاق با هم بوده و گپ بزنند، احتمال زیادی وجود دارد که آن‌ها در مورد حل مشکلات شروع به صحبت کنند، مانند: "من نیاز به تغییر آشپزخانه در آپارتمان جدید خود دارم، زیرا خیلی قدیمی است. "

با این حال، وقتی برون گرا‌ها با یکدیگر صحبت می‌کنند، ترجیح می‌دهند بسیاری از موضوعات را پوشش دهند و موضوعاتی را درباره لذت‌های زندگی صحبت کنند: "من اتاق نشیمن بزرگ آپارتمان جدیدم را دوست دارم. "

افراد با ذهن باز تمایل دارند از کلمات بیشتری در مورد حس‌ها استفاده کنند.

روشی که از طریق آن کلمات را انتخاب می‌کنید می‌تواند نشان دهد که چقدر لیبرال هستید. افراد با ذهن باز ترجیح می‌دهند از جملاتی استفاده کنند که احساسات را به نمایش بگذارد. اگر همکارشان اشتباهی کرده یا ناراحت است، ممکن است چیزی مانند این بگوید: ناراحت نباش. شما فقط باید درد و دل کنید. "

افراد مضطرب تمایل دارند از کلماتی استفاده کنند که عصبانیت عاطفی خود را نشان دهند.

بیشتر اوقات، افراد مضطرب تمایل دارند کلمات ترس، نگرانی و پریشانی را در گفتار خود بگنجانند. آن‌ها می‌توانند در مورد خود چیز‌هایی بگویند، مانند: "من یک غم و اندوه غم انگیز را تحمل می‌کنم. "، اما حتی در این صورت، درمورد قضاوت در مورد شخصی اگر اینگونه صحبت می‌کند عجله نکنید. هر کس ممکن است گاهی احساس ضعف کند.

افراد کوشا‌تر تمایل دارند از کلمات پیرامون موفقیت و موارد مرتبط با کار استفاده کنند.

شما می‌توانید افراد وظیفه شناس را با کلماتی که مربوط به کار است انتخاب کنید. چنین افرادی نتیجه گرا هستند، بنابراین دانشجویان سخت کوش ترجیح می‌دهند جملات مربوط به موفقیت را بیش از افراد دیگر استفاده کنند.

یک پدر کوشا می‌گوید: «ما باید مدرسه خوبی برای دخترمان پیدا کنیم. روی آن کار خواهم کرد. "

افرادی که در گشودگی تجارب بیشتری دارند، بیشتر از کلمه "ما" استفاده می‌کنند.

حتی استفاده از کلماتی مانند "ما" به جای "من" می‌تواند یک فرد جامعه گرا و ذهن باز را نشان دهد.

بعلاوه، مشاهده شد که پس از یک آشوب فرهنگی، مردم تمایل دارند کمتر از "من" استفاده کنند و "ما" را ترجیح می‌دهند. این می‌تواند به دلیل یک پیوند اجتماعی باشد.

کدام کلمات را بیشتر از بقیه استفاده می‌کنید؟ آیا شما نظرات خود را در مورد ارتباط شخصیت کسی و نحوه گفتار آن‌ها دارید؟ لطفا ایده‌های خود را با ما در میان بگذارید!

پست بعدی

نمودارها از موج چهارم کرونا در ایران چه می‌گویند؟/ اعداد مرگ، همچنان صعودی

ج آوریل 30 , 2021
آن طور که نمودارها نشان می‌دند موج سیاه کرونا در ایران به قله خود رسیده است و ادامه روند آن به تصمیم

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000