رییس پلیس پایتخت: برای تامین امنیت انتخابات برنامه‌ریزی شده

608ad0f3265ea_608ad0f3265ed رییس پلیس پایتخت گفت: برنامه ریزی دقیقی برای تامین امنیت انتخابات اندیشیده شده است تا مردم بتوانند در امنیت کامل، کاندیدای مورد نظرشان را انتخاب و رای خود را به صندوق بیندازند.

سردار "حسین رحیمی" روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری محفل انس با قرآن با اشاره به در پیش بودن انتخابات افزود: دشمنان برای به صحنه نیاوردن مردم تلاش می کنند.

وی با تاکید بر اینکه امنیت داخلی مهمترین سنجش امنیت محسوب می شود، اظهار داشت: امنیت داخلی پایه و اساس امنیت هر کشوری است و رکن رکین برقراری امنیت در هر کشوری پلیس است.

این مسئول با اشاره به اینکه نباید کوچکترین خللی در امنیت کشور وارد شود، خاطرنشان کرد: امنیت داخلی بسیار مهم و حائز اهمیت است که باید به درستی پاس داشته شود چرا که امنیت داخلی پایه و اساس امنیت هر کشوری محسوب می شود.

رییس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه امنیت و سلامت دو نعمت مجهول و ناشناخته هستند، گفت: نعمت امنیت را امروز مدیون و مرهون مردان مردی هستیم که در میدان جهاد و مجاهدت شجاعانه ایستادند تا عزت و منزلت ما برخاک نیفتد.

وی افزود: مجاهدت های بزرگ مردانی چون شهید سلیمانی ها ، همدانی ها، حججی ها مجد و بزرگی را برای ما به ارمغان آورد و با رشادت های این دریا دلان مرز استراتژیک ما عمق پیدا کرد.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه همه باید عمار رهبری باشیم، بیان داشت: دشمنان همواره به دنبال ایجاد نفاق و تفرقه افکنی و انشقاق در سد پولادین و در اتحاد و انسجام ملت بزرگ و گرانقدر ما هستند از این رو باید پشت سر امام و مقتدای خود، ید واحده باشیم.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی علیرغم همه التهابات اجتماعی، اقتصادی و… از کیان و امنیت و آرامش این مرز و بوم دفاع می کند، گفت: نیروی انتظامی امروز خود را خادم و خدمتگزار مردم می داند و تامین امنیت و آرامش مردم را برای خود افتخاری بزرگ می داند.

این مسئول اضافه کرد: مردم ولی نعمتان ما هستند و ما خدمتگزاری این مردم شریف را با افتخار و تکریم باید به انجام برسانیم.

وی با اشاره به اینکه خدمتگزاری به مردم را برای خود بزرگترین شأن و افتخار می دانیم، یادآور شد: نیروی انتظامی مأمن، ملجأ و پناهگاه مردم است و در نهایت عزت و تکریم پاسخگوی مراجعان خواهد بود.

رحیمی افزود: امروز در میدان عمل نیروی انتظامی مردانه و مجاهدانه ایستاده است و اجازه نخواهد داد دشمنان و معاندان، امنیت را که در حقیقت بزرگترین سرمایه اجتماعی و اقتصادی و سیاسی کشور است، سلب کنند.

پست بعدی

ملاحظات روزه‌داری در سالمندان

پ آوریل 29 , 2021
رمضان ماه مهمانی خداست. اما به‌ جای نشستن بر سفره رنگین و پر کردن شکم از انواع غذا باید با چشم‌پوشی از خوردن و آشامیدن بیش از حد، درون خود را مالامال از معرفت الهی کنیم. رمضان ماه مهمانی خداست. اما به‌جای نشستن بر سفره رنگین و پر کردن شکم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000