انتقاد تند آقای بازیگر از سلبریتی‌های خارج‌نشین: هنرمندانی که می‌گفتند واکسن نمی‌زنیم، فیلم تزریق واکسن‌شان لو رفت!

60895a7f90e79_2021-04-28_17-22 شهرام عبدلی بازیگر سینما و تئاتر، در گفتگوی اختصاصی با خبرفوری از سیاستهای دولت در زمینه مهار کرونا انتقاد کرد.

وی در بخشی از این گفتگو با بیان اینکه همواره در سر مردم می‌زنیم که خودتان رعایت کنید، گفت: چطور می‌شود کشورها بیش از نیمی از مردم را واکسینه کردند اما در ایران ۵۰۰ هزار دوز انجام شده؟

وی با اشاره به اینکه رعایت پروتکل‌ها بین مردم کم شده است، خاطرنشان کرد: اخیرا شنیدم که بیماران کرونایی را زودتر از زمان مقرر، از بیمارستان مرخص می‌کنند.

او در بخش دیگری از این مصاحبه به مشکلات هنرمندان در ایام کرونایی اشاره کرد و گفت: وام بلاعوض ۱.۵ میلیون تومانی کرونا به کجای زندگی یک بازیگر تئاتر می‌رسد؟

وی با بیان اینکه رعایت مردمی یک‌طرف، اما مسئولیت‌پذیری مدیران طرف دیگر ماجراست، این پرسش را مطرح کرد که یک فرد پیک موتوری روزمزد، چگونه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کند؟

گفتنی است؛ شهرام عبدلی فارغ التحصیل رشته ادبیات است که از نوجوانی کار تئاتر را آغاز کرده و به فعالیت های هنری خود در تئاتر و تلویزیون پرداخته است. شهرام عبدلی بازیگر بی حاشیه ای که حضور او را در سریال «خط قرمز» در نقش «بابک» با اینکه سال هاست از این سریال گذشته مردم به یاد دارند.

فیلم گفتگو با این بازیگر جنجالی را اینجا ببینید و نظر بدهید:

پست بعدی

یکی از نمونه‌های کمک میدان به دیپلماسی به روایت امیرعبداللهیان/ ویدئو

چ آوریل 28 , 2021
حسین امیرعبداللهیان، دستیار ارشد رئیس مجلس در امور بین‌الملل از در اختیار قرار دادن اسناد کمک‌ آمریکایی‌ها به داعش توسط شهید سلیمانی به ظریف در خلال مذاکرات برجامی می گوید.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000