چگونگی برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه فنی و حرفه ای در سطح کشور

60890f08c3d77_2021-04-28_12-00 معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور گفت: در شهر‌های قرمز و نارنجی، امتحانات دروس تئوری فقط به صورت مجازی برگزار می‌شود.

حیدر میرفخرالدینی درباره امتحانات پایان ترم دانشجویان باتوجه به شرایط ویروس کرونا اظهار کرد: تمامی امتحانات پایان ترم تئوری و عملی در شهر‌های زرد و آبی با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می شود.

او افزود: در شهر‌های قرمز و نارنجی، امتحانات دروس تئوری فقط به صورت مجازی برگزار می‌شود.

میرفخرالدینی تصریح کرد: در خصوص امتحانات دروس عملی در شهر‌های زرد و آبی در صورتی که در طول نیمسال و با عادی بودن شرایط، کلاس‌های این دروس تشکیل شده باشد، یکی از راهکار‌های پیشنهاد شده (برگزاری امتحانات این دروس به صورت شبیه سازی و… و یا تعویق امتحانات برای دوره تابستان یا نیمسال بعدی، میهمان شدن دانشجو در شهر و استان محل زندگی، حذف درس و …) است که باید اجرایی شود.

پست بعدی

دورهمی جهش یافته ها ! / پس از کرونای انگلیسی، گونه های آفریقایی و احتمالا هندی در راهند

چ آوریل 28 , 2021
نگاه‌هایمان به شرق بود ومضطرب از ورود کرونای هندی؛اما قبل از آن،ویروس جهش‌یافته آفریقایی سر از استان‌های جنوبی درآورد و سه مبتلا به آن شناسایی شدند؛ با این حال به گفته وزیر بهداشت، صدای پای کرونای هندی هم به گوش می‌رسد. حالا ماییم و دورهمی ویروس‌های جهش‌یافته. کرونای انگلیسی نفس‎مان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000