عراقچی هم نامزد انتخابات است؟

60890b9eda9bf_2021-04-28_11-45 عضو شورای مرکزی نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان درباره انتخابات ۱۴۰۰ از احتمال کاندیداتوری سید عباس عراقچی خبر داد.

دو هفته تا ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری باقی است و بازار گمانه زنی درباره چهره‌هایی که هنوز تصمیم نهایی خود را نگفته‌اند داغ است. در این بین شایعه هم کم نیست. مثلا کاندیداتوری احتمالی سیدعباس عراقچی یکی از آخرین و تازه‌ترین شنیده‌ها است که چندان هم جدی نمی‌نماند.

شاهد آنکه احمد شریف عضو شورای مرکزی نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان در گفت‌وگویی با «باشگاه خبرنگاران جوان» درباره اسامی مطرح شده به عنوان داوطلبان ریاست جمهوری از سوی جریان اصلاح طلب نظیر محمدرضا خاتمی و سید عباس عراقچی می‌گوید: تا جایی که من اطلاع دارم محمدرضا خاتمی حاضر به ورود به عرصه انتخابات نشده و در خصوص عراقچی هم تا به حال خبری نشنیده ام، اما زمان زیادی باقی نمانده تا سرنوشت نامزد نهایی اصلاح طلبان مشخص شود، زیرا قرار است تا در روز ۱۹ اردیبهشت رای گیری نهایی انجام شود و همه افرادی که به نهاد اجماع ساز معرفی شده اند اگر دو سوم آرا را به دست بیاورند نامزد نهایی این جریان خواهند بود؛ حال چه یک نفر باشد و چه بیشتر.

قابل توجه‌ترین بخش از سخنان وی اما آنجایی است که می‌گوید: « به نظر می‌رسد در حال حاضر وضعیت پزشکیان نسبت به سایر نامزد‌ها بهتر است مگر اینکه افراد دیگری حضور پیدا کنند و اتفاق تازه‌ای بیفتد.»

پست بعدی

اصفهان، چشم انتظار کاوش

چ آوریل 28 , 2021
این روزها ابتدای خیابان شیخ بهایی در چهارباغ، طرح تکمیلی خط متروی اصفهان با حفاری عمیق و بتن‌ریزی در حال انجام است و کاوش‌های پیشین چهارباغ نشان داده که داده‌های بسیاری حتی در عمق چهار متری این خیابان می‌توان یافت. با نگاهی کلی‌تر اما درمی‌یابیم که نه‌فقط چهارباغ، بلکه کل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000