دعای جالب یک اصلاح طلب برای محمود احمدی نژاد!

608832157fa88_608832157fa8b یک فعال اصلاح طلب در مورد محمود احمدی نژاد گفت: خداوند عاقبت این نوع انسان‌ها را که تمام حقیقت و واقعیات روزگار خویش را در آئینه خودشیفتگی و خودباوری بی بنیاد خود می‌بینند، به خیر کند.

محمد عطریانفر از چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب و از اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران در گفتگویی درباره حرف های اخیر رئیس جمهور سابق مبنی بر اینکه برخی مسئولان جزیره خریده اند تا به آنجا فرار کنند، گفت: فرمایشات آقای احمدی‌نژاد در طول این سال‌ها، به حدی رنگ باخته که اگر او بدتر از این نوع اتهام‌ها را هم مطرح کند، نه کسی باور می‌کند و نه او را می‌ستاید. بلکه اعتبار و منزلت محدود وی، نزد افکار عمومی روز به روز کمتر و کمتر می‌شود.

وی افزود: مشکل آقای احمدی‌نژاد "دیده شدن" است. به هر رنگ و رو و ریا، او به خود حق می‌دهد برای پاسخ گفتن به تمنیات درونی و آرزوهای روحی و روانی خود، سخنانی را که نوعا التزامی به صحت و درستی آن ندارد، مطرح می‌سازد. خداوند عاقبت این نوع انسان‌ها را که تمام حقیقت و واقعیات روزگار خویش را در آئینه خودشیفتگی و خودباوری بی بنیاد خود می‌بینند، بخیر کند.

پست بعدی

آیا نرخ سود عامل سقوط بورس بود؟

س آوریل 27 , 2021
یک اقتصاددان گفت: در شرایط فعلی نرخ بهره بانکی در مقایسه با تورم منفی است و لذا در چنین شرایطی نرخ بهره نمی‌تواند اثر حقیقی و بلندمدتی را بر اقتصاد و به طور مشخص بازار سرمایه داشته باشد. علی فرحبخش با بیان اینکه از دیرباز بازار سرمایه و بازار پول […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000