پیش بینی رییس اتحادیه طلا و جواهر از آینده بازار/ سکه باز هم ارزان شد

608822ced69a8_608822ced69b2 رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: امروز نرخ هر قطعه سکه طرح قدیم حدود ۵۰ هزار تومان کاهش یافت و به ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

ابراهیم محمدولی در خصوص آخرین وضعیت بازار طلا و سکه اظهار کرد: امروز هر قطعه سکه طرح قدیم نسبت به آخرین معاملات روز گذشته حدود ۵۰ هزار تومان کاهش قیمت داشت و با نرخ ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

محمدولی ادامه داد: شاخص دلار آمریکا نیز که راه را برای صعود طلا هموار کرده است روز گذشته در کانال ۹۰ واحدی به نوسان خود ادامه داد تا به پایین‌ترین ارزش خود در هشت هفته اخیر برسد این موضوع تاثیر مستقیم بر قیمت در بازارهای داخلی گذاشته است.

وی بیان کرد: نمی‌توان پیش بینی دقیقی برای بازار داشت به خصوص در شرایط فعلی که بازارها نیز تعطیل هستند، اما مادامی که نرخ دلار افت کند، قیمت طلا و جواهر نیز کاهش می‌یابد.

پیش بینی رییس اتحادیه طلا و جواهر از آینده بازار/ سکه باز هم ارزان شد

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران ادامه داد: قیمت هر اونس طلا امروز نسبت به روز گذشته افزایش یافت و هزار و ۷۸۱ دلار است.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران تصریح کرد: امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹۹۷ هزار تومان، هر قطعه سکه طرح قدیم ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، طرح جدید ۱۰ میلیون و ۲۰ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون تومان در بازارهای داخلی معامله شد.

پست بعدی

روسیه پایان دوران کرونا را پیش بینی کرد/ کرونا در چه ماهی به پایان خود می‌رسد؟

س آوریل 27 , 2021
معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد که مصونیت جمعی در برابر ویروس کرونا در روسیه در سپتامبر (۱۰ شهریور تا هشتم مهر) سال جاری قابل دستیابی است. «تاتیانا گولیکووا» سه شنبه در جلسه شورای قانونگذاران در مجمع فدرال روسیه گفت: "پ «تاریخ تقریبی برای دستیابی به مصونیت جمعی از ویروس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000