چطور مشکل تایپ فارسی در فوتوشاپ را برطرف کنیم؟ / ویدئو

6087d0876eed8_2021-04-27_13-21 شما هم با مشکل تایپ فارسی در فوتوشاپ روبرو شده‌اید؟ در این ویدئو ببینید چطور می‌شود از ر این مشکل خلاص شد.

یکی از مشکلات عمده‌ای که پس از نصب فتوشاپ رخ می‌دهد، تایپ فارسی در فتوشاپ است.

در واقع با هر بار نصب فتوشاپ این مشکل رخ می‌دهد. این مشکل بدین صورت است که یا حروف فارسی به درستی تایپ نمی‌شود یا حروف فارسی به صورت مربع و مستطیل نمایش داده می‌شود.

عمده‌ی مشکلات تایپ فارسی در فتوشاپ بر می‌گردد به عدم قرار گیری درست حروف در کنار هم و نمایش بسیار بد آن‌ها.

هر فردی با نصب فتوشاپ حداقل یکبار با این مشکل روبرو شده است و ما اینجا به شما آموزش می‌دهیم که چگونه این مشکل را حل کنید و به راحتی به تایپ فارسی در فتوشاپ بپردازید.

البته این نکته را نیز باید اضافه کنیم که فتوشاپ تنها برنامه شرکت Adobe نیست که پس از نصب به این مشکل می‌خورد و ایلستریتور و ایندیزاین از دیگر برنامه‌هایی هستند که این مشکل را دارند و در انتهای ویدئو رفع مشکل تایپ فارسی در آن‌ها را نیز توضیح می‌دهیم.

ویدئوی آموزشی را در ادامه ببینید و سوالات خود را با ما درمیان بگذارید.

پست بعدی

اگر مذاکرات وین شکست بخورد؛ آیا ایران وارد یک جنگ تمام عیار می‌شود؟ / صحبت ظریف مصداق عینی باور به نه شرقی نه غربی در هسته درونی نظام است

س آوریل 27 , 2021
یک کارشناس سیاست خارجی گفت: اگر مذاکرات به سرانجام نرسد، دولت جوان انقلابی در بروز جنگ مماشات ندارد و آمریکا نیز وارد فاز عملیات ایذایی خواهد شد. دور سوم مذکرات وین امروز آغاز می شود.روسیه و آمریکا گفته اند که مذاکرات، مسیر طولانی در پیش دارد.اما بحثی که این روزها […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000