عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم تهران را به طور کامل از چنگال رانت خواران رها کنم

6087013eacc37_2021-04-26_22-36 شهردار تهران توئیت کرد: ابایی از عذرخواهی بابت کاستی‌ها در برابر مردم نداشته‌ام و ندارم.

پیروز حناچی شامگاه دوشنبه در رشته توئیتی نوشت: ابایی از عذرخواهی بابات کاستی ها در برابر مردم نداشته ام و ندارم ولی با مشاهده تحریف ها و تخریب های غیرتخصصی و غیرمنصفانه ای که با غفلت از عملکرد مجموعه خدوم شهرداری در بحبوحه تحریم و کرونا بنا بر مقاصد سیاسی انجام می شود لازم می دانم نوعی دیگر از مردم عزیر عذرخواهی نمایم.

وی ادامه داد: عذرخواهی می کنم که علی رغم همه‌ اقدامات صورت گرفته نتوانستم همه دست اندازان به بیت المال را به دستان قانون بسپارم.

حناچی اضافه کرد: عذرخواهی می کنم که نتوانستم شهر را به طور کامل از چنگال رانت خواران رها کنم و بیت المالی را که با راه های مختلف در اختیار افراد خاص بود، از دستشان خارج کنم.

در بخش دیگر این توییت شهردار تهران گفته است: شهروندان شریف بدانند حرکتی را که در مبارزه با فساد، رانت و شهرفروشی و توسعه شفافیت آغاز کردیم هرگز با این هجمه ها و تخریب ها متوقف نخواهد شد.

حناچی اظهار امیدواری کرد که با حضور مردم و تایید تداوم نگاه حاکمیت قانون، تعهد و تخصص و نه سرمایه داری در شهر، در برابر خداوند و آیندگان سربلند باشیم.

پست بعدی

اتحادیه اروپا علیه آسترازنکا شکایت کرد

د آوریل 26 , 2021
اتحادیه اروپا در ادامه مناقشه با شرکت انگلیسی-سوئدی آسترازنکا در خصوص عدم تحویل به موقع محموله واکسن‌های ضد کرونا اعلام کرد که از این شرکت دارویی به اتهام نقض قرارداد شکایت کرده است. استلا کریاکیدیس کمیسر امور بهداشت و مواد غذایی اتحادیه اروپا روز دوشنبه با اعلام این مطلب به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000