شهره سلطانی با لباس عروس در کنار رضا عطاران + عکس

60867c9a35565_60867c9a35569 شهره سلطانی با انتشار عکسی از خود در کنار رضا عطاران از بازپخش سریال «ترش و شیرین» در شبکه آی‌فیلم گفت.

سریال «ترش و شیرین» به کارگردانی رضا عطاران که نوروز ۸۶ از شبکه سه پخش شد، این روزها از شبکه آی‌فیلم بازپخش می‌شود.

شهره سلطانی که در این سریال نقش سهیلا دختر نصرت را بازی می‌کرد با انتشار عکسی از خود در لباس عروس در کنار رضا عطاران که نقش همسر او، ناصر مُرُوت را بر عهده داشت در صفحه اینستاگرامش نوشت: «به یاد سریال «ترش و شیرین» که این روزها مجددا از آی‌فیلم پخش می‌شود و شما با پیام‌ها و تصاویری که برایم می‌فرستید به من یادآوری می‌کنید که این کار را دوست داشتید و چندباره دیدینش. خوش‌حالم و ممنونم از حمایت‌هایتان. واقعا که این روزها رضا عطاران عزیز جایش در تلویزیون خالی است مطمئنم شما هم مثل من دوست دارید ایشان به تلویزیون برگردد تا مثل قبل تماشاچی ثابت سریال‌هایش شوید.»

عکس | شهره سلطانی با لباس عروس در کنار رضا عطاران

پست بعدی

رژیم صهیونیستی: نیازی به تحقیقات لاهه نیست، خودمان تحقیق می‌کنیم!

د آوریل 26 , 2021
مسئولان رژیم صهیونیستی در وزارت‌های دادگستری و خارجه و دادستانی کل مدعی شدند که دستگاه قضایی این رژیم خود قادر به تحقیقات درخصوص جنایت‌های جنگی در حق فلسطینیان است و نیازی به تحقیقات دیوان کیفری لاهه نیست! به گزارش روزنامه هاآرتص، مسئولانی از وزارت‌های دادگستری و خارجه و داستانی رژیم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000