تاثیر واکسن برکت روی کرونای انگلیسی / مطالعه اثربخشی واکسن بر گونه هندی

608520e9b330b_2021-04-25_12-27 محقق اصلی پروژه درباره اثربخشی این واکسن روی واریانت هندی ویروس، گفت: روی واریانت انگلیسی کار شد و واکسن روی آن جواب داد، اما هنوز روی واریانت هندی امتحان نکردیم اما کار خواهد شد.

مینو محرزدر حاشیه مراسم آغاز مطالعات بالینی فاز ۳ واکسن کووایران برکت گفت: خوشحالم که دومرحله اول کارآزمایی بالینی واکسن کووایران برکت با موفقیت طی و اثرگذاری واکسن امتحان شد.

وی افزود: من قول داده بودم وقتی مطمئن شوم که واکسن برکت مصون است آن را تزریق کنم که امروز تزریق واکسن را در فاز سوم انجام دادم.

محرز درباره اثربخشی این واکسن روی واریانت هندی ویروس گفت: روی واریانت انگلیسی کار شد و واکسن روی آن جواب داد، اما هنوز روی واریانت هندی امتحان نکردیم. یک واریانت جدید است. روی گونه های جدید ویروس هندی و آفریقای جنوبی هم کارخواهد شد.

وی افزود: بالای ۷۰ تا ۹۰ درصد واریانت شایع در ایران که نوع بد آن هم هست همان نوع انگلیسی است که این واکسن روی آن موثر است. درباره گونه های جدید دیگر هنوز اطلاعات کافی نداریم.

پست بعدی

کرونا؛ خطری جدی برای زنان باردار

ی آوریل 25 , 2021
برای درک اثرات "کووید-۱۹" در بارداری، دانشمندان "دانشگاه آکسفورد" اخیرا اطلاعات اساسی را در مورد زنان باردار مبتلا به کووید-۱۹ و زنان باردار سالمی که به این بیماری مبتلا نیستند جمع آوری کردند. طلاعات جمع‌آوری شده توسط دانشمندان در رابطه با خطر کرونا برای زنان باردار می‌تواند به آنها کمک […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000