مردانی: قیمت یک دوز واکسن معادل «یک پرس چلوکباب» است

60852174e6f23_2021-04-25_12-29 عضو کمیته علمی ستاد ملی کرونا در خصوص تزریق واکسن پولی گفت: قیمت یک دوز واکسن معادل «یک پرس چلوکباب» است و در انتخاب بین غذا و زنده‌ ماندن، فرد عاقل واکسن را انتخاب می‌کند.

مسعود مردانی گفت: با توجه به شروع موج چهارم کرونا در کشور، وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط هموطنان وخیم است.

وی آمار فوتی‌های کرونا در هفته‌های اخیر را بالا دانست و افزود: این آمار در روزهای آینده دوبرابر خواهد شد.

عضو کمیته‌ علمی ستاد ملی کرونا با بیان اینکه ظرفیت بیمارستان‌ها تکمیل شده است، اظهار کرد: تنها راه کنترل وضعیت بحران کرونا علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تعطیلی کامل کشور است.

مردانی در ارتباط با حواشی ایجادشده اخیر درخصوص انواع واکسن‌های کرونا گفت: در شرایط فعلی حق انتخاب نوع واکسن عاقلانه نیست و اگر کسی به دنبال تأمین سلامتی خود است حتماً باید هر نوع واکسن را که در اختیارش بود، تزریق کند.

وی با تأکید بر اینکه اوضاع بیمارستان‌ها به قدری وخیم است که کسی حق انتخاب نوع واکسن ندارد، افزود: عوارض احتمالی واکسن‌ها بسیار نادر است و تصمیم عقلانی انتخاب تزریق واکسن است و نه نوع آن که به اختیار هموطنان باشد.

عضو کمیته علمی ستاد ملی کرونا در خصوص تزریق واکسن پولی گفت: قیمت یک دوز واکسن معادل «یک پرس چلوکباب» است و در انتخاب بین غذا و زنده‌مان فرد عاقل واکسن را انتخاب می‌کند.

پست بعدی

ابتلا چند برابری به کرونا توسط این بیماری

ی آوریل 25 , 2021
بین برخی بیماری‌ها با شیوع کرونا ارتباط وجود دارد. نتایج یک تحقیق جدید نشان می‌دهد بیماری لثه می‌تواند احتمال ابتلا به کرونا شدید را افزایش دهد. تحقیقات قبلی نشان داده بود که رگ‌های خونی بیش از مجاری هوا، در بیماری کووید ۱۹ تحت تأثیر قرار می‌گیرند. حال تحقیقات جدید نشان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000