موافقت رهبر کودتای نظامی میانمار با توقف خشونت و آزادی زندانیان سیاسی

6084f9cc45540_2021-04-25_09-40 نخست وزیر مالزی اعلام کرد: نشست بین رهبران اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا (آ سه آن) و «ژنرال آنگ هلاینگ» رهبر نظامی جدید میانمار موفقیت آمیز بود.

به گزارش آرتی، «محی الدین یاسین» اظهار داشت: نتایج این نشست که روز شنبه به میزبانی جاکارتا پایتخت اندونزی برگزار شد، فراتر از پیش بنیی ها بود.

وی جلسه بین رهبران آسه آن و ژنرال ارشد میانمار را سازنده خواند و گفت:ژنرال آنگ هلاینگ با سه پیشنهاد مالزی در این جلسه موافقت کرد.

نخست وزیر مالزی افزود: این با اشاره به اینکه این پیشنهادها کاهش تنش روی زمین و توقف روش های خشونت بار و کشتار علیه غیرنظامیان، آزادی فوری و نامشروط همه زندانیان سیاسی و اجازه دادن به رئیس فعلی آسه آن و دبیرکل این اتحادیه برای سفر به میانمار و ارتباط با همه نیروهای این کشور بود، ادامه داد: میانمار به این پشنهادها درخواست مثبت داد و هیچ یک از این پیشنهادها را رد نکرد.

پست بعدی

ناگفته‌ها و حسرت‌های مهوش وقاری از مرگ محسن قاضی مرادی

ی آوریل 25 , 2021
مهوش وقاری، همسر هنرمند فقید، محسن قاضی مرادی گفت: احساس خلأ می‌کنم. رفتنش را هنوز باور ندارم ولی دلم قرص است که در آرامش رفت. شامگاه ۲۵ فروردین امسال که خبر درگذشت محسن قاضی مرادی – بازیگر سینما و تلویزیون – در سن ۷۹ سالگی منتشر شد، به روال مرسوم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000