حدود ۷ تُن ماده مخدر طی یک ماه در یزد کشف شد

608432bfedeba_608432bfedebe فرمانده انتظامی استان یزد از افزایش ۶۹ درصدی کشفیات موادمخدر در یک ماهه نخست امسال در استان یزد خبر داد و گفت: طی یک ماه نزدیک به ۷ هزار کیلوگرم ماده مخدر در یزد کشف شد.

سردار عباسعلی بهدانی فر، عصر شنبه در جلسه‌ای با نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با اشاره به میزان جرائم و کشفیات آنها در سال گذشته در استان یزد اظهار داشت: سال گذشته بالغ بر ۵۲ هزار کیلوگرم مواد مخدر در سطح استان کشف شد.

وی همچنین از انهدام ۵۹ باند موادمخدر در استان خبر داد و افزود: امسال میزان کشفیات موادمخدر در فروردین ماه با افزایش ۶۹ برابری مواجه بوده است.

بهدانی فر ادامه داد: در فروردین ماه امسال ۶ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در یزد کشف شد ضمن اینکه میزان کشفیات کالاهای قاچاق نیز با افزایش ۵۷ درصدی به رقم ۱۳۹ میلیارد تومان رسیده است.

فرمانده انتظامی استان یزد در مورد سرقت ها نیز بیان کرد: دو سوم سرقت‌های استان یزد در حوزه سرقت‌های خرد است و در سال گذشته در بحث سرقت‌ها با افزایش هفت درصدی کشفیات سرقت مواجه بودیم.

وی در مورد تصادفات نیز اظهار داشت: در حوزه تصادفات منجر به فوت ۲۳ درصد و تصادفات جرحی نیز با ۳۴ درصد کاهش مواجه بودیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد افزود: در سال ۱۴۰۰ حدود ۳ میلیون و ۱۹۹ هزار و ۴۰۰ تردد خودرو داشتیم در حالی که در مدت مشابه سال ۹۹، میزان ترددها یک میلیون و ۴۶۴ هزار خودرو بوده و این نشانگر افزایش تقریبا سه حجم ترددها دارد.

پست بعدی

اهانت عجیب به ملا محمد فضولی در مدرسه تلویزیونی ایران

ش آوریل 24 , 2021
در جریان کلاس ادبیات مدرسه تلویزیونی ایران، اهانت عجیبی به ملامحمد فضولی شاعر پرآوازه آذربایجانی انجام شد. امروز شنبه (۴ اردیبهشت) فیلمی از تدریس ادبیات در صداوسیما منتشر شد که در جریان این تدریس، دبیر مربوطه در جمله ای عجیب و توهین آمیز در خصوص شاعر بزرگ و پرآوازه‌ی آذربایجانی، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000