کشته شدن یک معترض و زخمی شدن ۱۰ تن در تظاهرات امروز عراق

6084164f26ec7_6084164f26ec9 در موج جدید درگیری‌ها بین معترضان با نیروهای عراقی در جنوب بغداد یک معترض کشته و ۱۰ تن زخمی شدند، این اعتراضات به دلیل نقص در برق‌رسانی بود.

به گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، به گفته شاهدان عینی و معترضان، مسیر اصلی جنوب بغداد با لاستیک‌های مشتعل بسته شدند و نیروهای امنیتی برای این‌که به زور مسیر را باز کنند، ناگزیر به مداخله و استفاده از گلوله‌های واقعی و باتوم برای متفرق کردن تظاهرکنندگان شدند.

یک منبع پزشکی عراقی نیز گفت، ۱۱ مورد زخمی در جنوب بغداد به مراکز پزشکی مراجعه داشتند که یکی از آنها به دلیل شدت جراحت جان خود را از دست داد.

به گفته این منبع، یک فرد به ضرب گلوله واقعی جان خود را از دست داد در حالی‌که بقیه با ضربه باتوم جراحات سطحی برداشته بودند.

عراقی‌ها به خصوص هزاران آواره در استان‌های مختلف عراق به دلیل برق‌رسانی نامناسب و اخلال در این زمینه دچار مشکلاتی شده‌اند.

پست بعدی

آگاهی از موعد و چگونگی تعویض وایر‌ها در خودرو

ش آوریل 24 , 2021
خوشبختانه وایر‌ها طول عمر زیادی دارند و به این سادگی خراب نمی‌شوند، اما هر از گاهی نیاز به سرویس‌های دوره‌ای دارند تا از گزند مشکلات بعدی در امان باشند. وایر (Wire) به معنای سیم، یکی از بخش‌های فنی پیشرانه است که وظیفه انتقال برق ولتاژ بالا سیستم دلکو به شمع […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000