رگبار باران و وزش باد شدید در ۱۹ استان کشور

6083cf0e9d930_2021-04-24_12-25 مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وقوع رگبار باران و وزش باد شدید در ۱۹ استان کشور طی امروز و فردا (۴ و ۵ اردیبهشت) خبر داد.

صادق ضیاییان اظهار کرد: طی امروز و فردا (۴ و ۵ اردیبهشت) در شرق گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، زنجان، همدان، مرکزی، اصفهان، یزد، کرمان، شمال و شرق اصفهان، ارتفاعات هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان، قزوین، البرز، تهران، قم و سمنان رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی روز دوشنبه (۶ اردیبهشت) در شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز، شرق، جنوب شرق و برخی نقاط جنوب کشور بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت دور از انتظار نیست.

ضیاییان با اشاره به اینکه این شرایط طی روز سه‌شنبه (۷ اردیبهشت) علاوه بر مناطق زیر شده در سواحل دریای خزر، شمال شرق و بخش‌هایی از جنوب غرب کشور نیز حاکم خواهد بود، اظهارکرد: طی روز چهارشنبه (۸ اردیبهشت) فعالیت بارشی در شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرق کشور و طی روز پنجشنبه (۹ اردیبهشت) در شرق سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از جنوب شرق کشور ادامه دارد.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از امروز تا سه‌شنبه (۴ تا ۷ اردیبهشت) دمای هوا به‌تدریج در سواحل دریای خزر بین ۶ تا ۱۲ درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۵ اردیبهشت) کمی ابری تا نیمه ابری در بعد ازظهر افزایش ابر، گاهی بارش پراکنده همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه (۶ اردیبهشت) نیز کمی ابری، در بعد ازظهر افزایش ابر، با احتمال بارش پراکنده و وزش باد شدید و با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

پست بعدی

گفت‌و‌گوها در وین برای احیای برجام، سازنده بود

ش آوریل 24 , 2021
سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد: بحث‌های سازنده در وین ادامه دارد و پیشرفت نیز حاصل شده است. پیتر استانو آخرین روندها در خصوص مذاکرات وین برای احیای برجام را تشریح کرد. وی در ابتدا گفت: بحث‌های سازنده در وین ادامه دارد و پیشرفت نیز حاصل شده است. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000