روسیه از عقب نشینی سربازانش از مرز با اوکراین خبر داد/ آمریکا: منتظر عمل هستیم نه فقط حرف

608278b805c96_608278b805c99 وزیر دفاع روسیه از خارج سازی بخش عمده سربازان کشورش از مرز با اوکراین طی هفته های آتی خبر داد.

به گزارش پایگاه یو.اس نیوز، سرگئی شویگو در حالی از عقب نشینی همه سربازان موقتا مستقر شده کشورش از مرز با اوکراین خبر داد که کی یف شاهد انتقال دائمی برخی از این نیروها به این منطقه بوده است.

سرگئی شویگو در طی بازدید از پیش اعلام نشده خود از سربازان خط مقدم در این منطقه گفت: من معتقدم که اهداف این مهار برق آسا کاملا برآورده شده‌اند. این سربازان قابلیتشان برای تضمین دفاع قابل اعتماد از کشور را نشان داده‌اند.

روسیه استقرار سربازانش در مرز با اوکراین که طبق برآورد کی یف ۱۲۰۰۰۰ نفر بوده است را هم به عنوان یک مانور نظامی و هم پاسخی به مانورهای گسترده و مداوم ناتو در دیگر نقاط اروپا خوانده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه هنگام بازدید از شبه‌جزیره کریمه که به این کشور ضمیمه شده این اظهارات را اعلام کرد.

وزارت دفاع روسیه در مسکو می‌گوید، شویگو می‌خواست در این دیدار از نزدیک در جریان آمادگی عملیاتی نیروهای ارتش قرار بگیرد.

شویگو گفت، فرماندهان روسیه شروع به برنامه ریزی این عقب نشینی تا ۲۳ آوریل و تکمیل آن تا اول مه خواهند کرد.

از سوی دیگر ند پرایس، سخنکوی وزارت خارجه آمریکا گفت که ایالات متحده خواستار اقداماتی از روسیه است و فقط در مورد عقب نشینی نیروهای خود از مرز اوکراین صحبت نمی‌کند.

وی اعلام کرد که ایالات متحده منتظر "اقدامات" و نه "کلمات" از روسیه است.

سخنگوی وزارت امور خارجه در میان خبرنگاران گفت که واشنگتن "به نظارت دقیق اوضاع ادامه خواهد داد."

پرایس گفت: "ما اعلامیه روسیه را برای شروع عقب نشینی نیروهای خود از مرزهای اوکراین شنیدیم. ما خواهان اقدامات در زمین و توقف اقدامات خصمانه آن هستیم."

سخنگوی ایالات متحده افزود: "ما از اوکراین پشتیبانی تسلیحاتی کرده‌ایم تا از خود دفاع کند و به عنوان یک شریک در کنار آن قرار بگیریم. اوکراین می داند کجا ایستاده ایم و روسیه می داند کجا ایستاده‌ایم."

پست بعدی

معافیت مالیاتی حقوق کارکنان دولتی و غیر دولتی ابلاغ شد

ج آوریل 23 , 2021
سازمان امور مالیاتی بخشنامه معافیت مالیاتی کارکنان بخش های دولتی و غیر دولتی به همراه ضرایب آنها را به ادارات کل امور مالیاتی استان ها ابلاغ کرد. سازمان امور مالیاتی بخشنامه معافیت مالیات حقوق و همچنین نرخ مالیات بر درآمد حقوق سال ۱۴۰۰ را به ادارات کل امور مالیاتی ابلاغ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000