کرونای لعنتی اشکان منصوری را تنهاتر کرد!

6081c5e1d887a_6081c5e1d887c مدیر اخبار باشگاه خبرنگاران جوان و از همکاران زنده‌یاد اشکان منصوری از دوران بیماری این خبرنگار و بازیگر سینما سخن گفت و اظهار کرد که کرونا باعث شد که او در دوران بیماری و زمانی که در بیمارستان بستری بود، تنهاتر شود.

مصطفی کبیری، مدیر اخبار باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زنده‌یاد اشکان منصوری، خبرنگار سینمایی که تجربه بازیگری نیز داشته است، اظهار کرد: او یکی از خبرنگاران خوب و بااخلاق باشگاه خبرنگاران بود؛ این حرف را از روی تعارف نمی‌زنم و تمام همکاران اشکان این موضوع را تایید می‌کنند که او یکی از خبرنگاران با اخلاق مجموعه بود. او علاوه بر خبرنگاری به هنر نیز علاقه زیادی داشت و کاش می‌شد از ظرفیت‌های او بیشتر استفاده کرد.

او گفت: در این ماه‌های اخیر حال خوبی نداشت و به شدت وزن کم کرده بود، اما هیچ وقت گله نمی‌کرد و این در حالی است که وقتی با هم صحبت می‌کردیم، کاملا مشخص بود که درد دارد و اذیت می‌شود. او حدود 40 روز بستری بود و یک مدتی را در شیراز بستری بود و حدودا یک ماه هم در بیمارستان میلاد تهران بستری شده بود. در این مدت به دلیل شرایط کرونایینمی‌توانستیم از او عیادت کنیم و بیشتر تلفنی در ارتباط بودیم. خیلی دلم سوخت که این کرونای لعنتی تنها بودن اشکان را بیشتر کرد. حالا هم که قرار است به تصمیم خانواده‌اش در شیراز به خاک شپرده شود، از سر زدن به مزار او هم او محروم شده‌ایم. امیدواریم در این ماه رمضان، روح اشکان شاد و آرام باشد.

اشکان منصوری – بازیگر و خبرنگار سینما – براثر بیماری در ۴۰ سالگی از دنیا رفت و برای خاکسپاری به زادگاهش منتقل می‌شود.

منصوری فارغ‌التحصیل رشته بازیگری بود و علاوه بر فعالیت رسانه‌ای در حوزه سینما چند سالی بود که به طور حرفه‌ای وارد عرصه بازیگری شده بود. او در ماه‌های اخیر دچار عارضه کلیوی شد و قرار بود عمل جراحی داشته باشد، اما روز پنجشنبه (دوم اردیبهشت‌ماه) براثر مشکلات ناشی از همان بیماری از دنیا رفت.

طبق اعلام همکاران او، پیکر این بازیگر و خبرنگار، فردا صبح جمعه سوم اردیبهشت از بیمارستان میلاد تهران به بهشت زهرا منتقل می‌شود و شنبه چهارم اردیبهشت در شهرستان جهرم استان فارس به خاک سپرده خواهد شد.

منصوری در چند سال گذشته بازی در فیلم‌های «هزار پا»، «دینامیت»، «جشن دلتنگی»، «تگزاس ۲»، «محرمانه»، و سریال‌های «رقص روی شیشه» و «دادگان» را تجربه کرده بود.

پست بعدی

زمین سیاره‌ای که طبیعت آن رو به فراموشی است

پ آوریل 22 , 2021
۲۲ آوریل مصادف با دوم اردیبهشت روز جهانی طبیعت نامیده شده است، روزی که به ما انسان‌ها یادآوری می‌کند، نباید زمین را به فراموشی سپاریم. ۲۲ آوریل مصادف با دوم اردیبهشت روز جهانی زمین پاک نامیده شده است. روزی که برای زمین و طبیعت آن نامگذاری شده است. به امید […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000