اینستاگرام به جنگ نفرت پراکنی رفت

608094d88cabc_608094d88cabe اینستاگرام قابلیتی را راه اندازی کرده که با فیلتر کردن پیامهای حاوی الفاظ و ایموجیهای نامناسب در این اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس، به کاربران کمک می کند از مشاهده آنها اجتناب کنند.

شرکت اینستاگرام اعلام کرد علاوه بر عرضه این فیلتر برای پیامهای آزاردهنده که در دایرکت کاربران ارسال می شود، برای افرادی که توسط کاربران بلاک شده اند دور زدن محدودیتها و تماس از طریق اکانت جدید را دشوارتر خواهد کرد.

اینستاگرام به تلاش برای مقابله با نفرت پراکنی و آزار آنلاین در این پلتفرم که در مقایسه با اپلیکیشن فیس بوک –شرکت مادر خود – محبوبیت بیشتری نزد نوجوانان و جوانان دارد، ادامه می دهد.

این فیلتر می تواند در تنظیمات حریم خصوصی اینستاگرام فعال شود و کاربران می توانند با انتخاب واژه ها، عبارات و ایموجیهایی که تمایلی به دریافت آنها در پیامهایشان ندارند، این فیلتر را به دلخواه خود تنظیم کنند.

اینستاگرام اعلام کرد کاربران می توانند به گزارش کردن، حذف یا گشودن پیامها که در فولدر درخواستهای مخفی قرار می گیرند، اقدام کنند. این قابلیت تنها برای درخواستهای پیام مستقیم قابل اجراست و شامل خود این باکس نمی شود و در هفته های آینده در بعضی از کشورها عرضه می شود.

بر اساس گزارش رویترز، تا چند هفته دیگر همه کاربران اینستاگرام به گزینه بلاک کردن کامل افرادی که پس از بلاک کردن حسابشان، مایل نیستند با آنها تماسی داشته باشند دسترسی خواهند داشت.

پست بعدی

ضربه جانانه سپاه به یک باند قاچاق انسان

پ آوریل 22 , 2021
فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) از متلاشی شدن باند قاچاق انسان و کشف و ضبط محموله دارویی قاچاق در خوزستان خبر داد. ‌سردار یدالله کشاورز گفت: در پی رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) تیپ امام صادق (ع) و در دو عملیات همزمان یک باند قاچاق انسان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000