حناچی هم وارد گود انتخابات می‎‌شود؟

607fae2484ed0_2021-04-21_09-16 سخنگوی شورای شهر تهران گفت: ظاهرا شهردار به شیوه اشتباه و با تحلیل غلط به استقبال زودهنگام انتخابات رفته است.

هر روز یک اسم تازه در فهرست گمانه‌زنی‌های انتخاباتی قرار می‌گیرد و شایعاتی به راه می‌افتد. همزمانی دو انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری نیز به این وضعیت دامن می‌زند.

اغلب توجه‌ها به انتخابات ریاست جمهوری است اما انتخابات شورا نیز کم اهمیت نداشته و شاهدیم که گوشه چشم داشتن به آن چطور به برخی فعالیت های سیاسی اثرگذار است. مصداقش نیز رویکر اخیر شهردار تهران که صداق شورای شهری‌ها را هم درآورده است. چندی قبل بود که حناچی اعلام کرد برنامه‌ای برای حضور در انتخابات ندارد اما اکنون می‌بینیم که فعالیت‌های انتخاباتی چراغ خاموش را در شهرداری تهران شروع کرده و حتی سبب شده که تذکراتی نیز دریافت کند.

در بهمن سال گذشته حناچی اعلام کرد برنامه‌ای برای حضور در انتخابات ندارد اما چند وقتی است که فعالیت‌های انتخاباتی به صورت چراغ خاموش در شهرداری تهران انجام می‌شود و اخیرا علی اعطا، سخنگوی شورای شهر در این باره تذکری به شهرداری داد.

اعطا گفته که مطلع شدم که در انتشار مباحث انتقادی و تذکرات صحن شورا به شهرداری، در روزنامه همشهری محدودیت ایجاد شده است. ظاهرا شهردار به شیوه اشتباه و با تحلیل غلط به استقبال زودهنگام انتخابات رفته است.

پست بعدی

دامنه نوسان بورس از امروز تغییر می‌کند

چ آوریل 21 , 2021
هفته گذشته هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار مصوب کرد تا دامنه نوسان قیمت‌ها در بورس از امروز (یکم اردیبهشت‌ماه) تغییر و به مثبت ۶ و منفی سه درصد افزایش پیدا کند. با شتاب گرفتن روند نزولی شاخص بورس، تصمیمات مهمی از سوی مسوولان حاضر در بازار سرمایه برای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000