زنی که رقیب بشار اسد شد + عکس

607ee78f4233a_2021-04-20_19-09 رئیس پارلمان سوریه اعلام کرد که فاتن علی نهار درخواست کاندیداتوری برای پست ریاست جمهوری را ارائه داده و او نخستین زن سوری است که این درخواست را ارائه داده است.

حموده صباغ، رئیس پارلمان سوریه اعلام کرد که پارلمان از دادگاه عالی قانون اساسی مطلع شد که فاتن علی نهار درخواست کاندیداتوری برای پست ریاست جمهوری را ارائه داده است.

درخواست نهار که از شخصیت‌های شناخته شده در سوریه نیست، سومین درخواست کاندیداتوری است که به دست پارلمان رسیده است.

پیشتر صباغ روز دوشنبه گفت که پارلمان دو درخواست از جانب دادگاه عالی قانون اساسی مبنی بر کاندیداتوری عبدالله سلوم عبدالله و محمد فراس یاسین رجوح در انتخابات ریاست جمهوری دریافت کرده است.

هرکس که شروط مشخص در قانون اساسی را داشته باشد، می‌تواند درخواست کاندیداتوری را ارائه دهد، اما تنها در صورتی کاندیدای انتخابات می‌شود که تایید ۳۵ عضو پارلمان را کسب کند.

پست بعدی

فرمانده ناجا: اجرای طرح ترافیک باید متوقف شود/ ویدئو

س آوریل 20 , 2021
فرمانده ناجا گفت: به دلیل شلوغی مترو و اتوبوس‌ها، درخواست داریم که فعلا اجرای طرح ترافیک متوقف شود تا مردم از خودروی شخصی استفاده کنند. این موضوع، کار پلیس را سخت می‌کند اما اشکالی ندارد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000