رگبار باران در برخی مناطق کشور

607e736f25e95_2021-04-20_10-53 مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از رگبار باران و وزش باد در برخی مناطق کشور طی سه روز آینده خبر داد.

صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (۳۱ فروردین) در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، شمال زنجان و کردستان و طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۱ و ۲ اردیبهشت) در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی رگبار باران همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از بعد ازظهر روز پنجشنبه (۲ اردیبهشت) در غرب سواحل دریای خزر و اردبیل نیز بارش پراکنده خواهیم داشت، اظهارکرد: طی روز جمعه (۳ اردیبهشت) در دامنه‌های زاگرس واقع در غرب و جنوب غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و مناطقی از مرکز و شرق و استان کرمان بارش پراکنده، گاهی وزش باد شدید و رعد و برق دور از انتظار نیست.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی روز پنجشنبه (۲ اردیبهشت) با نفوذ جریان‌های خنک به سواحل شمالی، بارش و کاهش دما در استان‌های ساحلی خزر و شمال شرق کشور پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان افزود: طی امروز و فردا (۳۱ فروردین و ۱ اردیبهشت) افزایش ۶ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا همراه با وزش باد گرم جنوبی در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل رخ می‌دهد و طی روزهای پنجشنبه و جمعه (۱ و ۲ اردیبهشت) کاهش دما را در این نواحی شاهد خواهیم بود.

وی در ادامه با بیان اینکه دریای خزر از اواخر وقت روز پنجشنبه (۲ اردیبهشت) و طی روز جمعه (۳ اردیبهشت) مواج پیش‌بینی می‌شود، اظهارکرد: طی روز شنبه (۴ اردیبهشت) در شمال شرق، شرق و برخی مناطق جنوب شرق کشور نیز بارش پراکنده گاهی همراه با وزش باد شدید و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. طی این مدت در نیمه غربی کشور آسمان صاف خواهد بود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱ اردیبهشت) کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد و طی روز پنجشنبه (۲ اردیبهشت) نیز قسمتی ابری، در بعضی ساعات افزایش ابر، گاهی وزش باد و با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

پست بعدی

آغاز مرمت پل خاتون کرج

س آوریل 20 , 2021
مدیرکل میراث فرهنگی البرز گفت: با پایان فصل زمستان، فرآیند مرمت پل تاریخی کرج که بخشی از آن سال گذشته آسیب دید شروع شده است. فریدون محمدی با اشاره به آخرین وضعیت پل تاریخی کرج که بخشی از آن سال گذشته بر اثر بارش باران تخریب شد، اظهار کرد: برای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000