چمران: شرط قالیباف برای کاندیداتوری صحت ندارد

607d45f2438c9_2021-04-19_13-27 نائب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ادعای یک روزنامه مبنی بر شروط سه‌گانه قالیباف برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری را تکذیب کرد.

مهدی چمران درباره ادعای روزنامه سازندگی که از شروط سه گانه قالیباف برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری در جلسه با اصولگرایان سخن گفته بود، اظهار داشت: روز گذشته جلسه‌ای با حضور رئیس و دبیر شورای ائتلاف که در آن برخی چهره‌های نزدیک به آقای قالیباف هم حضور داشتند، برگزار شد اما در این جلسه به هیچ عنوان ادعاهای روزنامه سازندگی طرح نشده بود.

روزنامه سازندگی در خبری که امروز تیتر یک کرده بود مدعی شد آقای قالیباف برای نامزدی‌اش در انتخابات ریاست‌جمهوری، سه‌شرط برای اصول‌گرایان گذاشته است (اینجا بخوانید).

پست بعدی

انواع ویزای سرمایه گذاری استرالیا

د آوریل 19 , 2021
برای مهاجرت به استرالیا روش های مختلفی وجود دارد که هر کدام از آن ها مزیت های خاصی برای خود دارند و به همین دلیل برای افرادی خاص هم مناسب هستند. مهمترین ویژگی انواع ویزای سرمایه گذاری استرالیا این است که در زمان کوتاه به نتیجه می رسید، به همین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000