تغییر عکس‌های اینستاگرامی پس از واکسیناسیون کرونا

607c3a60110b3_2021-04-18_18-25 در روز‌های اخیر اینستاگرام، توییتر و فیس بوک پر شده‌اند از عکس‌هایی که ظاهرا به واکسن زدن افراد مرتبط می‌شوند و چند روز بعد هم عکس‌هایی از بازگشت افراد واکسن زده به دورهمی‌ها و حضور در کافه‌ها منتشر می‌شود.

به نظر می‌رسد کرونا طی یک سال گذشته کاملا ماهیت تصاویر شبکه‌های اجتماعی را تحت تاثیر خود قرار داده است. برای مثال در ماه‌های ابتدایی شیوع کرونا، تصاویر مرتبط با قرنطینه منتشر می‌شد، مدتی بعد تصاویر حضور در اجتماع با ماسک، سپس تصاویر واکسیناسیون و اکنون نیز تصاویر حضور در جمع دوستان پس از واکسیناسیون منتشر می‌شود.

عکس‌های اینستاگرامی

شبکه‌های اجتماعی و به ویژه اینستاگرام از جمله مکان‌هایی محسوب می‌شوند که افراد، تجارب و احساسات خود را به شکل تصویری به اشتراک می‌گذارند، اما جالب است که پدیده‌ای مانند کرونا، ماهیت تصاویر اینستاگرامی را به کلی تغییر داده است.

در طول سال ۲۰۲۰ تعداد تصاویر مرتبط با مهمانی، عروسی و حضور در اماکن شلوغی مانند کنسرت موسیقی کاملا کاهش یابت، اما در سال جاری میلادی و با آغاز واکسیناسیون، به مرور زمان روند بازگشت عکس‌ها به حالت عادی افزایش یافته است.

جالب است بدانید که سطح جهانی فروش دوربین در سال ۲۰۲۰ با ۴۰ ٪ کاهش مواجه شد، که بخشی از آن ناشی از سقوط جهانگردی بود، اما پیش‌بینی می‌شود این مسئله در سال ۲۰۲۱ تغییر کند.

پست بعدی

زمان واریز یارانه نقدی و معیشتی اردیبهشت ۱۴۰۰/ مبلغ یارانه نقدی بیشتر شد؟

ی آوریل 18 , 2021
زمان واریز یارانه نفدی و معیشتی اردیبهشت ۱۴۰۰ طبق اطلاعیه ستاد هدفمندی یارانه‌ها اعلام شد. جزئیات واریز یارانه‌های این ماه را مورد بررسی قرار می‌دهیم. یارانه نقدی و معیشتی اردیبهشت ماه 1400 در تاریخ های بیستم و دهم این ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. مبلغ یارانه نقدی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000