«حاجی‌دلیگانی» عضو هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری شد

607bdd10efa84_607bdd10efa86 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز، نماینده مردم شاهین‌شهر را به عنوان عضو هیئت اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری انتخاب کردند.

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی انتخاب یک نفر از اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با معرفی هیئت رئیسه جهت عضویت در هیئت اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری در دستور کار قرار گرفت.

هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، «حسینعلی حاجی‌دلیگانی» نماینده مردم شاهین شهر را جهت عضویت در هیئت اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری معرفی کردند.

در ادامه، وکلای ملت با ۱۲۶ رأی موافق از مجموع ۱۶۳ رأی ماخوذه، حسینعلی حاجی‌دلیگانی را برای عضویت در هیئت اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری انتخاب کردند.

شایان ذکر است، پیش از این احمد امیرآبادی فراهانی برای این سمت انتخاب شده بود که انصراف داد و در توضیح علت انصراف خود، گفت: ‌چون قصد فعالیت‌های انتخاباتی و کمک به جبهه انقلاب را دارم، برای رعایت قانون، از هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری استعفا دادم.

پست بعدی

پروتکل های بهداشتی در تهران کم‌تر از ۵۰ درصد رعایت می شود

ی آوریل 18 , 2021
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: متاسفانه گزارشاتی داریم که پروتکل های بهداشتی در سطح شهر تهران حتی کم تر از ۵۰ درصد رعایت می شود و این موضوع خطرناک است. محسن هاشمی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر و در جمع خبرنگاران گفت: موج چهارم همچنان ادامه دارد چراکه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000