کرونا ۶ خانواده کهگیلویه و بویراحمدی دیگر را عزادار کرد

607b3674186ac_2021-04-17_23-56 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به ۵۲۴ نفر خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به ۵۲۴ نفر خبر داد.

«پرویز یزدان‌پناه» گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۶ بیمار کرونایی در این استان جان خود را از دست داده اند.
وی با بیان اینکه ۵۰۵ بیمار در بیمارستان های معین کرونا بستری هستند، افزود: از این تعداد ۱۵۱ نفر مبتلای قطعی به کرونا بوده و ۲۲ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی اظهارکرد: از مجموع مبتلایان به کروناویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۳۲ هزار و ۳۲۶ نفر بهبود یافته اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۱۸ رپید تست انجام شده که ۲۵ درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در شهرستان‌های گچساران، بویراحمد، لنده و کهگیلویه و از ۱۰۷۳ نمونه pcr انجام شده ۴۳ درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، چرام و باشت بود.

یزدان‌پناه تصریح کرد: این بیماری به سرعت و سادگی منتشر می‌شود و افرادی با سنین پایین تر را نیز درگیر می‌کند.
وی ادامه داد: کرونا میزان سرایت پذیری بالایی داشته و میزان کشندگی آن نیز بیشتر است و مردم باید احساس خطر کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: بنابراین مردم استان باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمایند، در تجمعات حضور نیابند و محدودیت‌ها را رعایت نمایند تا از این پیک خطرناک عبور کنیم.

پست بعدی

چراغ سبز مجلس به قانونی شدن بیت کوین / مجلس نگاه مثبتی به ارزهای دیجیتال دارد

ی آوریل 18 , 2021
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درباره قانونی شدن بیت کوین گفت: هدف از قانونی کردن بیت کوین در کشور هویت بخشی به این ارز است. محمد صفایی دلوئی در گفت‌وگو با خبر فوری در رابطه با قانونی شدن بیت کوین و هویت‌بخشی به آن تصریح کرد: مراودات ارزی آینده جهان از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000