آغاز تولید واکسن « اسپوتنیک وی»  به زودی در ایران

607ad4ced7cb1_607ad4ced7cb3 رئیس «صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه» اعلام کرد : تولید واکسن ضد کرونا «اسپوتنیک وی» روسی به زودی در ایران و صربستان آغاز می‌شود.

"کریل دیمیتروف" اظهار کرد : تولید این واکسن در «آینده‌ای بسیار نزدیک» در ایران و صربستان و چند ماه بعد نیز در ایتالیا آغاز خواهد شد.

بر اساس این گزارش کانال خبری سفارت ایران در مسکو، روسیه همچنین با اسپانیا، فرانسه و آلمان برای تولید واکسن اسپوتنیک در این کشورها نیز به توافق رسیده است.

روسیه تاکنون پنج محموله واکسن کرونا به میزان ۵۲۰ هزار دوز به ایران تحویل داده است .

روز پنچ شنبه هفته گذشته، کاظم جلالی سفیر کشورمان در روسیه هم از نهایی شدن قرارداد خرید ۳۰ میلیون واکسن اسپوتنیک_ وی (۶۰ میلیون دوز) خبر داد و اعلام کرد : طبق زمان بندی توافق شده، این واکسن ها قرار است از خرداد تا آذر ماه ۱۴۰۰ به ایران ارسال شود .

پست بعدی

جلسه کمیسیون مشترک برجام پایان یافت

ش آوریل 17 , 2021
جلسه کمیسیون مشترک برجام که ساعتی پیش در سطح معاونان با حضور هیأت‌های ایران و گروه ۱+۴ در گرندهتل وین آغاز شده بود، پایان یافت. حاضران در این نشست به بررسی روند گفت‌وگوها در روزهای گذشته پرداخته و گزارش گروه‌های کارشناسی در خصوص حوزه‌های تحریم و هسته‌ای را دریافت کردند. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000