ارائه مدرک “لیسانس” به زندانیان!

6076a824c5689_6076a824c568e دانشگاه آمریکایی "جورج‌تاون"( Georgetown) در اقدامی جالب، امکان دریافت مدرک کارشناسی را برای برخی از زندانیان یک زندان فراهم می‌کند.

این دانشگاه اعلام کرد که این برنامه جدید به برخی از زندانیان زندان مریلند اجازه می‌دهد مدرک کارشناسی خود را در زندان دریافت کنند.

قرار است ۲۵ دانشجوی نخست این طرح ۵ ساله، در پاییز سال ۲۰۲۱ میلادی انتخاب شوند.

در انتهای این طرح نیز حداقل ۱۲۵ زندانی از زندان‌های مریلند مدرک کارشناسی خود را از این دانشگاه خصوصی دریافت خواهند کرد.

"مارک هوارد"، مدیر این برنامه گفت: تحقیقات زیادی نشان داده که آموزش در زندان‌ها، هزینه‌ها را کاهش می‌دهد، جوامع را ایمن‌تر می‌کند و زندگی زندانیان و خانواده‌های آنها را بهبود می‌بخشد.

وی ادامه داد: ما معتقدیم، افراد زندانی از ارزش و پتانسیل بالایی برخوردارند و انتظار داریم که برنامه ما به آنها کمک کند تا رشد و شکوفایی کافی داشته باشند.

"هوارد" افزود: فرصت کسب تحصیلات عالی، زمینه را برای بازگشت افراد زندانی به دنیای بیرون و منابعی که برای دست یافتن به ثبات مالی نیاز دارند، هموار می‌کند.

این برنامه با یک گرنت سه ساله یک میلیون دلاری از سوی یک بنیاد خیریه تامین مالی شده است.

نکته جالب این است که دقیقا مانند روند پذیرش دانشجویان معمولی، پذیرش زندانیان نیز کاملا رقابتی خواهد بود و متقاضیانی با مدرک دیپلم امکان شرکت در این برنامه را خواهند داشت.

"هوارد" در نهایت گفت: ما امیدواریم این برنامه تاثیرات مثبت و قدرتمندی در زندگی زندانیان داشته باشد تا هنگام بازگشت از زندان، از موانع و برچسب‌هایی که جامعه به آنها می‌زند، عبور کنند.

پست بعدی

چرا زنان قاجار سبیل داشتند + تصاویر متفاوت و کمتر دیده شده

چ آوریل 14 , 2021
برای همه ی ما جای تعجب دارد که چرا زنان قاجار اکثرا چاق, زشت و سیبیلو هستند. اما چرا آن ها چنین استایل و شکلی را برای خود انتخاب مینمودند. ارادت خاص شخص ناصرالدین شاه به سبیل کلفت!! سالهاست که همه ی ما با دیدن تصاویر زنان درشت هیکل دوران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000