روز پرنوسان برای بورس

6076b676d91b6_6076b676d91b9 شاخص کل بورس روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت و در حالی که در دقایق ابتدایی معاملات تا یک میلیون و ۲۴۵ هزار واحد افزایش یافته بود، در ساعات میانی تا یک میلیون و ۲۴۳ واحد کاهش یافت و در نهایت روی همین رقم باقی ماند.

معامله گران این بازار ۳۷۴ هزار معامله انجام دادند که ۳۹ هزار و ۲۰۸ میلیارد ریال ارزش داشت.

سرمایه گذاری تامین اجتماعی، معدنی و صنعتی چادرملو و معدنی و صنعتی گلگهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت بندرعباس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس با ۱۱ واحد افزایش تا رقم ۱۷ هزار و ۹۵۱ واحد صعود کرد.

معامله گران این بازار ۹۵ هزار معامله به ارزش ۳۳ هزار و ۱۵۶ میلیارد ریال انجام دادند.

فولاد هرمزگان جنوب، پلیمر آریاساسول، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل سهامی ذوب آهن اصفهان و پتروشیمی تندگویان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

پست بعدی

پوتین، دومین دوز واکسن کرونا را تزریق کرد

چ آوریل 14 , 2021
رئیس جمهور روسیه امروز (چهارشنبه) دومین دوز واکسن کرونا را تزریق کرد. به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین نخستین دوز واکسن کرونای روسی اسپوتنیک وی را ۲۳ مارس سال جاری میلادی دریافت کرده بود. دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت، دومین دوز واکسن باید ظرف سه هفته تزریق شود که پوتین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000