بایدن برای دیدار به پوتین پیشنهاد داد/ روسای جمهور دو کشور در کشور ثالث دیدار می‌کنند؟

6075ce1e8cf87_6075ce1e8cf8b رئیس جمهوری آمریکا در تماس تلفنی با همتای روسی خود، پیشنهاد داد برای برای بحث درباره طیف کاملی از مسایل پیش روی آمریکا و روسیه، دیدار حضوری در کشور ثالث برگزار کنند.

تارنمای کاخ سفید روز سه‌شنبه با اعلام خبر تماس جو بایدن با ولادیمیر پوتین، افزود: آنها تعدادی از موضوعات منطقه‌ای و جهانی را از جمله قصد ایالات متحده و روسیه برای پیگیری گفت‌وگوی ثبات استراتژیک در مورد طیف وسیعی از کنترل تسلیحات و مسائل امنیتی نوظهور، با تکیه بر تمدید پیمان جدید استارت مورد بحث قرار دادند.

این بیانیه می‌افزاید: بایدن همچنین تصریح کرد که ایالات متحده در دفاع از منافع ملی خود در قبال اقدامات روسیه همچون دخالت در فضای مجازی و دخالت در انتخابات، محکم عمل خواهد کرد.

کاخ سفید ادامه می‌دهد: رئیس جمهوری بایدن بر تعهد بی دریغ ایالات متحده به حاکمیت و تمامیت ارضی اوکراین تأکید کرد. رئیس جمهوری همچنین در مورد تجمع ناگهانی ارتش روسیه در کریمه اشغالی و مرزهای اوکراین ابراز نگرانی کرد و از روسیه خواست که تنش ها را کاهش دهد.

بیانیه کاخ سفید اضافه می‌کند: رئیس جمهوری بایدن هدف خود را از ایجاد یک رابطه پایدار و قابل پیش بینی با روسیه مطابق با منافع ایالات متحده تأیید کرد و برگزاری یک نشست در یک کشور سوم را در ماه‌های آینده برای بحث در مورد طیف کاملی از مسائل پیش روی ایالات متحده و روسیه پیشنهاد داد.

پست بعدی

قدردانی بسیج رسانه از موضع آیت‌الله علم‌الهدی در ارتباط با برخورد با یک خبرنگار

س آوریل 13 , 2021
بسیج رسانه از موضع آیت‌الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بخاطر پیگیری ماجرای برخورد با یک خبرنگار، قدرانی کرد. متن نامه بسیج رسانه خراسان رضوی خطاب به آیت‌الله علم‌الهدی به این شرح است: من لم یشکر مخلوق لم یشکر الخالقمحضر مبارک حضرت آیت الله علم الهدی نماینده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000