شناسایی ۲۴۷۶۰ بیمار جدید کرونا در کشور/ ۲۹۱ تن جان باختند

607565669b91c_2021-04-13_14-03 سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۴هزار و ۷۶۰ بیمار جدید کووید-۱۹ در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۲۹۱ بیمار نیز جان خود را از دست دادند.

دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۴ هزار و ۷۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳ هزار و ۱۳۲ نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۱۱۸ هزار و ۲۱۲ نفر رسید.

لاری ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۹۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۵ هزار و ۵۵ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۷۲۹ هزار و ۲۹۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی همچنین گفت: چهار هزار و ۴۸۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

لاری ادامه داد: تا کنون ۱۳ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۸۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

به گفته وی، در حال حاضر ۲۹۵ شهرستان قرمز و ۹۹ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

لاری گفت: همچنین ۴۵ شهرستان در وضعیت زرد و فقط ۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

پست بعدی

واکنش پلیس به واکسن‌های ۶۰ میلیونی کرونا

س آوریل 13 , 2021
رئیس پلیس پایتخت به موضوع فروش ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومانی واکسن کرونا در بازار آزاد واکنش نشان داد. سردار حسین رحیمی درباره این‌که آیا پلیس مواردی از فروش واکسن کرونا در ناصرخسرو و… را مشاهده کرده است، گفت: مورد خاصی درباره فروش واکسن کرونا و عرضه آن در بازارهای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000