ماهان عبدی: بعد از «خنده بازار» هیچ کس با من کار نمی‌کرد

607560886e1f2_607560886e1f5 ماهان عبدی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، با حضور در کافه خبر، درباره ماجرای بیکاریش پس از حضور در «خنده بازار» توضیح داد.

ماهان عبدی، بازیگری که در نوروز ۱۴۰۰ در سریال «نوروز رنگی» با کارگردانی علیرضا مسعودی حضور داشت، از روزهایی گفت که به‌خاطر بازی در «خنده بازار» کسی با او همکاری نمی‌کرده و مدت‌ها بیکار مانده بوده است.

او که به همراه کارگردان و دیگر بازیگران سریال «نوروز رنگی» در کافه خبر حاضر شده بود، درباره ماجرای ممنوع‌الفالیتی‌اش توضیح داد: «تا چند سال می‌گفتند تو در «خنده بازار» بوده‌ای و با تو کار نمی‌کنیم. خودم دو سال سر این موضوع گرفتار بودم، حتی سر یک کار دیگر با آقای مسعودی هم این مشکل را پیدا کردیم؛ نقش محوری داستان من بودم اما یک مدیری مخالفت کرد و ایشان مجبور شدند نقش من را تغییر دهندو به نظرم این خیلی بی‌منطق است. من برای یک شبکه آیتم کار کردم، حالا برای همان شبکه می‌خواهم یک کار دیگر انجام دهم، اجازه نمی‌دهند.»

او درباره واکنش‌های منفی نسبت به حضور هنرمندان در عرصه‌های مختلف گفت: «من کلا نمی‌دانم چرا مردم خیلی سریع نسبت به همه چیز جبهه می‌گیرند، مثلا همین برنامه «خنده بازار»، اگر این برنامه را کار کنی سریال نمی‌توانی کار کنی، اگر سریال کار کنی سینمایی نمی‌توانی کار کنی و این موارد ادامه دارد.

پست بعدی

روسیه خواستار خویشتنداری ایران در حادثه نطنز شد

س آوریل 13 , 2021
نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی در وین خواستار خویشتنداری ایران در حادثه سایت هسته ای نطنز شد میخاییل اولیانوف بامداد روز سه شنبه در واکنش به توئیت «کاظم غریب‌آبادی» سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین خطاب به وی خاطر نشان کرد: کاظم بزرگوار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000