ماجرای پوشه‌ای که رئیس مجلس به نخست وزیر کره جنوبی داد

60755857ce855_2021-04-13_13-07 رئیس مجلس شورای اسلامی با ارائه فهرستی از فعالان اقتصادی ایرانی به نخست وزیر کره جنوبی که در این کشور با مشکلاتی مواجه شده اند، حل مشکلات آن‌ها را خواستار شد.

روز گذشته (دوشنبه) در دیدار آقای چانگ سیه کیون نخست وزیر کره جنوبی با رئیس مجلس شورای اسلامی؛ علاوه بر انتقادات صریحی که آقای محمدباقر قالیباف درباره رفتار کره جنوبی در قبال تحریم‌ها مطرح کرد؛ برای حل مشکل برخی تجار و بازرگانان ایرانی در این کشور؛ نیز فهرستی به "سیه کیون" داد تا پیگیری کند.

این فهرست ایرانیانی است که در کره جنوبی فعالیت اقتصادی دارند و مشکلات حقوقی برایشان پیش آمده است.

آقای قالیباف به نخست وزیر کره گفت: این افراد حتی برای حل مشکلات شان حکم قطعی از دادگاه‌های بین المللی گرفته اند؛ ولی متاسفانه این مشکلات حل نشده و مطالبه ما این است که این فهرست و حل مشکلات این ایرانیان پیگیری شود.

پست بعدی

۴۰۰ هزار دوز واکسن سینوفارم چین در آستانه ورود به کشور

س آوریل 13 , 2021
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اعلام ورود ۴۰۰ هزار دوز واکسن سینوفارم چین طی امروز یا فردا، در خصوص زمان‌بندی واکسیناسیون توضیح داد. علیرضا رئیسی درباره چگونگی و زمان انجام واکسیناسیون عمومی مقابله با کرونا در کشور، اظهار کرد: فاز اول تا هفته اول اردیبهشت به پایان می‌رسد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000