واکنش سازمان محیط زیست به انتشار اخباری درباره محکومیت «عیسی کلانتری»

6074710921f51_2021-04-12_20-40 به‌دنبال انتشار اخباری درباره صدور حکم محکومیت عیسی کلانتری، مدیرکل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: هیچگونه حکم جدیدی درخصوص پرونده آقای کلانتری به سازمان حفاظت محیط زیست ابلاغ نشده است.

محمد اسماعیل حق‌پرست درباره آخرین وضعیت پرونده قضایی عیسی کلانتری اظهار کرد: هیچگونه حکم جدیدی درخصوص پرونده آقای کلانتری به سازمان حفاظت محیط زیست ابلاغ نشده است و حکمی که پیش از این نیز صادر شده بود، بدوی است.

آذر ماه امسال مصاحبه‌ای تقطیع شده از عیسی کلانتری – رییس سازمان حفاظت محیط زیست- در فضای مجازی منتشر شد که برخی محتوای آن را اهانت به امام خمینی(ره) تعبیر کردند. پس از آن طی روز ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ خبر محکومیت عیسی کلانتری به حبس، پرداخت جزای نقدی و محرومیت از فعالیت حزبی به‌دلیل آن مصاحبه، توسط برخی رسانه‌ها منتشر شد اما اصغر دانشیان – معاون حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست- گفته بود که تاکنون هیچ حکمی برای دکتر کلانتری از طریق مراجع ذی‌صلاح یعنی دادگاه‌های انقلاب یا دادگاه کارکنان دولت قطعیت نیافته است.

به گفته وی احکامی که در دادگاه‌های بدوی رسیدگی می‌شود، ناپخته است و زمانی می‌تواند قطعیت پیدا کند که به دادگاه تجدید نظر برود و این دادگاه نظر بازپرسی و نظر دادگاه بدوی را تایید کند. تا قبل از طی شدن این مراحل ما حق نداریم با آبروی افراد بازی کنیم و این موضوعات را در رسانه‌ها مطرح کنیم.

دانشیان همچنین تصریح کرده بود که بحث‌هایی در دادگاه کارکنان دولت و یکی از شعب دادگاه انقلاب مطرح شد و آقای کلانتری درباره آن‌ها توضیحاتی ارائه داده است. اکنون نیز حکمی که در رسانه‌ها مطرح شده در بررسی‌های بدوی است و باید به دادگاه تجدید نظر ارسال شود. پس از آن می‌توان در باره قطعی بودنشان صحبت کرد.

پست بعدی

دولت از بازار سهام سوءاستفاده نکرده است

د آوریل 12 , 2021
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه کاهش نرخ ارز منجر به ریزش شاخص بورس نمی‌شود، گفت: این گونه نبوده که دولت از بازار سهام سوءاستفاده کند. فرهاد دژپسند با طرح این سوال که اگر بیش از ۱۵۴ هزار میلیارد تومان اوراق فروخته شده و ۳۴ هزار میلیارد تومان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000