وجود کرونای برزیلی و آفریقایی در تهران صحت دارد؟

6073f511ad1f5_6073f511ad200 معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران درباره وجود ویروس‌های کرونای برزیلی و آفریقای جنوبی در تهران توضیحاتی داد.

نادر توکلی اظهار کرد: هنوز علائمی در بیماران کرونایی تهران مبنی بر ابتلای آن‌ها به ویروس کرونای جهش یافته برزیلی با آفریقای جنوبی دیده نشده است و تا به امروز وجود این نوع ویروس‌های جهش یافته در تهران به اثبات نرسیده است.

معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: در حال حاضر بیشتر بیماران مبتلا به کرونا از نوع جهش یافته انگلیسی هستند و تعداد کمتری از بیماران به نوع قدیمی و کلاسیک بیماری کرونا مبتلا شده اند.

او بیان کرد: از تمام شهروندان تقاضا دارم که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و در صورت داشتن علائم بیماری حتما با پزشک مشورت کرده و خود را قرنطینه کنند. رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک از انتقال و چرخش بیماری کرونا پیشگیری خواهد کرد.

پست بعدی

پیام آمریکا به لبنان درباره ترسیم مرزها با رژیم صهیونیستی

د آوریل 12 , 2021
آمریکا در پیامی به مقامات لبنان درباره خروج کامل رژیم صهیونیستی از مذاکرات غیر مستقیم ترسیم مرزهای دریایی میان دو طرف هشدار داد. به گزارش اسپوتنیک، منابع محلی لبنان گزارش دادند، دولت آمریکا پیام "قاطعانه‌ای" را توسط دوروتی شیا، سفیر واشنگتن در بیروت درباره موضوع ترسیم مرزهای دریایی میان رژیم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000