قیمت نفت خام افت کرد

6073e4303eeb1_6073e4303eeb4 قیمت نفت خام در معاملات صبح امروز، دوشنبه، در حالی افت کرد که امید به افزایش تقاضا با نگرانی از افزایش عرضه نفت خنثی شد.

قیمت نفت خام در معاملات صبح امروز، دوشنبه، در حالی افت کرد که امید به افزایش تقاضا با نگرانی از افزایش عرضه نفت خنثی شد.

واکسیناسیون گسترده در جهان باعث شده است امیدها به بازگشت سریع اقتصاد جهانی و ریکاوری تقاضا نفت تقویت شود اما توافق اوپک پلاس برای افزایش تدریجی تولید نفت باعث شده است تأثیر مثبت این امید بر قیمت‌های نفت، کم‌رنگ شود.

تا ساعت ۱۰:۱۳ به وقت تهران قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام برنت، بنچ‌مارک بین‌المللی قیمت نفت، ۰.۲۲ درصد افت کرد و به ۶۲.۷۷ دلار رسید.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام نیمه‌سنگین تگزاس غرب آمریکا، ۰.۲۵ درصد افت کرد و به ۵۹.۱۷ دلار رسید.

از سوی دیگر بی کر هیوز اعلام کرد که حفاران نفتی آمریکا این هفته تعداد چاه‌های نفت خود را دست نخورده باقی گذاشته‌اند.

پست بعدی

آیا واکسن آسترازنکا موجب لخته شدن خون می‌شود؟

د آوریل 12 , 2021
در بعضی از دریافت کنندگان واکسن کووید-۱۹ شرکت آسترازنکا/آکسفورد، عارضه‌ نادر لخته شدن خون دیده شده بود که موجب تلاش محققان برای یافتن علت این موضوع شد. نیچر نوشت: پس از هفته‌ها تحقیق، آژانس دارویی اروپا(EMA) در روز ۷ آوریل(۱۸ فروردین) اعلام کرد که ممکن است ارتباطی میان لخته‌ شدن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000