امضای نقشه راه پنج‌ساله همکاری‌های مشترک بین ایران و عراق

60732755ae2cf_2021-04-11_21-14 محمد شریعتمداری، که به عراق سفر کرده است، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر، نوشت: اولویت جمهوری اسلامی، تعامل و توسعه روابط با کشورهای همسایه است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از امضای نقشه راه پنج‌ساله پیرامون‌ همکاری‌های دوجانبه و مشترک بین ایران و عراق در حوزه روابط کار، اشتغال، رفاه اجتماعی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای‌ خبر داد.

محمد شریعتمداری، که به عراق سفر کرده است، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر، نوشت:

«اولویت جمهوری اسلامی، تعامل و توسعه روابط با کشورهای همسایه است. امروز برای دیدار با مقامات کشور دوست جمهوری عراق و امضای نقشه راه پنجساله پیرامون‌ همکاری‌های دوجانبه و مشترک در حوزه روابط کار، اشتغال، رفاه اجتماعی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای‌ در بغداد هستم.»

پست بعدی

عیدی دردناک در نوروز سال ۶۱

ی آوریل 11 , 2021
زمانی که سال نو شد و بهار طبیعت به زمستان اردوگاه پا گذاشت، برادران صمیمانه یکدیگر را در آغوش گرفتند و سال نو را به یکدیگر تبریک گفتند. بعد یکی از برادران به نام میرزائی گفت: «بهتره به‌یاد شهدای گلگون‌ کفن‌مان، سرود ملی بخونیم …» محمود راز قندی از جمله […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000