وزیر بهداشت: در هفته‌های آتی نقشه کرونا رو به سیاهی می‌رود

60730316c4c6f_2021-04-11_18-39 وزیر بهداشت گفت: در هفته جاری و هفته آتی نقشه کرونا در ایران « قرمزتر» شده و حتی به سمت سیاهی می‌رود.

سعید نمکی، روز یکشنبه ۲۲ فروردین با بیان اینکه همه استان‌های کشور در یک خیز شتاب دهنده بی‌وقفه جلو می‌روند گفت امروز دچار گرفتاری جدید و موج سهمگینی شدیم که به مراتب ما را از موج‌های قبلی گرفتارتر خواهد کرد.

وزیر بهداشت ایران با اعلام ۵ برابر شدن آمار مرگ بر اثر کرونا گفت برآورد ما این است که هفته جاری و هفته آتی نقشه قرمزتر و حتی به سمت سیاهی می‌رود.

سعید نمکی «صف مرغ»، «دورهمی» و «سفر» را علت افزایش کرونا در کشور عنوان کرد و گفت که هشدارهای او مورد توجه قرار نگرفته است.

در روزهای گذشته درباره عملکرد دولت در مدیریت بحران کرونا انتقادات گسترده‌ای مطرح شده و رئیس کمیسیون بهداشت مجلس خواستار برخورد قضایی با حسن روحانی شده است که ریاست ستاد ملی مبارزه با کرونا را بر عهده دارد.

بنابر اعلام وزارت بهداشت ایران طی یک روز اخیر ۲۵۸ نفر جان خود را به دلیل ابتلا به کووید از دست داده‌اند و ۲۱۰۶۳ بیمار جدید هم در این مدت شناسایی شده است.

سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت ایران گفته: چهار هزار و ۳۹۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

در حال حاضر ۲۵۷ شهرستان ایران قرمز و ۱۲۹ شهرستان نارنجی هستند.

پست بعدی

خلق یک فردوسی جعلی؛ امان از شر این فردوسی‌نشناسانان فردوسی‌باز

ی آوریل 11 , 2021
سیدمهدی زرقانی می‌گوید: ما امروز چقدر به فردوسی و شاهنامه‌ای نیاز داریم که ما را از شر افراط و تفریط‌های شوونیست‌ها و در مقابل وطن‌فروشان و وطن‌فراموشان نجات دهد. این‌ پژوهشگر و استاد دانشگاه در نوشتاری با عنوان «داستان ما و فردوسی» که در پایگاه اطلاع‌رسانی شهر کتاب منتشر شده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000