پیشنهاد محرمانه حوزه علمیه برای اصلاح کتاب‌های درسی مدارس؟

60725f52470a2_60725f52470a5 این روزها در فضای مجازی نامه‌ای دست به دست می‌شود که معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش وزارت آموزش و پرورش به رئیس مرکز اطلاع‌رسانی این وزارتخانه نوشته و در آن از عدم امکان موارد اصلاحی کتاب‌های درسی خبر داده است.

وی در این نامه علت عدم امکان انتشار را محرمانه ‌بودن پیشنهادهای ارسالی از حوزه علمیه درخصوص نقد محتوائی کتاب‌های درسی اعلام کرده است!

اگر این نامه جعلی نباشد، باید از آقای وزیر آموزش و پرورش خواسته شود در این معاونت به صورت جدی تجدیدنظر نماید و با شفافیت کامل به اطلاع عموم برساند که اگر حوزه علمیه به محتوای کتاب‌های درسی نقدی داشته باشد بهیچوجه محرمانه نخواهد بود و اگر کسی چنین تصوری از دین دارد باید در افکار خودش تجدیدنظر کند.

پست بعدی

هشدار پلیس فتا؛ مراقب کلیک تان باشید

ی آوریل 11 , 2021
رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا نسبت به سوءاستفاده یا حتی کلاهبرداری از شهروندان با استفاده از لینک‌های مخرب هشدار داد. سرهنگ علی‌محمد رجبی دراین باره گفت: یکی از مواردی که افراد سودجو با استفاده از آن به دنبال سوءاستفاده یا حتی کلاهبرداری از کاربران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000