حریرچی: دوباره به آرایش بحرانی نگران کننده‌ برگشته‌ایم؛ اوضاع مناسب نیست

6071ebb204ebe_2021-04-10_22-47 معاون کل وزارت بهداشت گفت: تا حدودی دوباره به آرایش بحرانی نگران کننده‌ برگشته‌ایم.

ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی درباره وضعیت قرمز کشور اظهار کرد: ما در حال عبور از مسیر‌های پر پیچ و خم کرونایی بودیم، اما حالا دوباره به وضعیت قرمز نگران کننده‌ رسیده ایم و اوضاع مناسب نیست.

حریرچی بیان کرد: واقعیت این است با توجه به کاهش نکات بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و حضور ویروس جهش یافته در تمام اقشار و استان‌ها به جز خوزستان ما شاهد افزایش مبتلایان و بستری‌ها در بیمارستان‌ها و حتی مراکز درمانی هستیم. تا حدودی دوباره به آرایش بحرانی نگران کننده‌ برگشته‌ایم.

او گفت: ویروس کرونا انگلیسی سرایت پذیری بالاتری دارد و مردم هم با رعایت نکردن نکات بهداشتی موجب سخت‌تر شدن شرایط برای کادر درمان شده اند.

پست بعدی

منتظر اعلام نرخ تورم ازسوی بانک مرکزی برای تغییر قیمت خودرو هستیم

ش آوریل 10 , 2021
رئیس شورای رقابت با بیان اینکه منتظر اعلام نرخ تورم بخشی ۶ ماهه از سوی بانک مرکزی برای تغییر نرخ خودرو هستیم، گفت: اگرشیوه‌ای غیر از قرعه‌کشی برای فروش خودرو ‌می‌شناسید، به شورا اعلام کنید. رضا شیوا اظهار داشت: مطمئن باشید قمیت‌هایی که ما اعلام می‌کنیم در شرایط فعلی منصفانه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000