زیدآبادی: کیهان مخاطبانش را بَره فرض کرده است؟

6071ce4d6fcf7_2021-04-10_20-41 احمد زیدآبادی به مطلب امروز روزنامه کیهان که درباره نشست وین منتشر شده بود واکنش نشان داد.

احمد زید آبادی نوشت:

روزنامۀ کیهان به هیئت مذاکره کنندۀ ایرانی تشر زده است که با وجود موضع شفاف و قطعی جمهوری اسلامی در مورد لغو تحریم‌های آمریکا، آنها در وین چه می‌کنند؟

کیهان اما روی کدام منطق این پرسش را مطرح می‌کند؟ مگر هیئت مذاکره کننده، بدون هماهنگی و کسب اجازۀ سایر نهادهای حاکم و به طور سرخود راهی وین شده است؟

اگر اقدام هیئت ایرانی، با هماهنگی و کسب مجوز صورت گرفته، پس اعتراض کیهان به چیست و کجاست؟ و اگر سرخود انجام شده، مگر برای مجلس یا شورای عالی امنیت ملی و نهادهای بالاتر از آنها کاری دارد که با یک مصوبه یا دستور مانع حضور آنان در وین شوند؟

یعنی مسئولان کیهان نمی‌دانند که نوع پرسش‌شان، این تناقضات را به همراه دارد؟ و یا اینکه مخاطبان را بره فرض کرده‌اند؟ پیش غازی و معلق بازی؟

پست بعدی

احتمال افزایش دوباره قیمت مرغ در هفته‌های آینده

ش آوریل 10 , 2021
یک عضو اتاق بازرگانی تهران معتقد است که نرسیدن نهاده‌های دامی جدید به واحدهای تولید کننده مرغ، احتمال افزایش دوباره قیمت این محصول در هفته‌های آینده را افزایش داده است. در شرایطی که در هفته‌های ابتدایی سال قبل، به دلیل کاهش جدی مصرف مرغ تحت تاثیر شیوع کرونا، صحبت از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000