مُهر تایید وزارت دفاع و نیروی انتظامی، پای طرح حذف سربازی اجباری / اگر نمی‌خواهید سربازی بروید، باید تا ۵۰سالگی مالیات بپردازید

606f574d4cbaf_2021-04-08_23-49 عضو کمیسیون امور داخلی کشور گفت: طرح جدید سربازی به امضای نماینده وزارت دفاع و نماینده نیروی انتظامی رسیده است.

ابوالفضل ابوترابی در گفتگو با خبر فوری با بیان اینکه نیروهای مسلح در حال حاضر به ۴۰۰هزار سرباز نیاز دارد، افزود: نکته‌ای که در طرح جدید سربازی وجود دارد اختیاری بودن آن است.

وی ادامه داد: مالیات بر تأمین امنیت برای کسانی است که نمی‌خواهند سربازی بروند و تا سن ۵۰ سالگی مبلغی به خاطر خدماتی که می‌گیرند در حوزه امنیت باید پرداخت کنند.

او یادآور شد: با طرح جدید سربازی نیاز نیروهای مسلح برطرف، سربازی اختیاری و حقوق پرداخت می‌شود. افرادی که به سربازی رفته‌اند نیز در اولویت برای استخدام در نیروهای مسلح قرار خواهند گرفت

عضو کمیسیون امور داخلی کشور اضافه کرد: ستاد کل نیروهای مسلح حاضر به مناظره و یا صحبت و حتی پیشنهاد در زمینه سربازی نیست! سربازانی که پنج سال به سربازی می‌روند حقوق رسمی نیروهای مسلح را دریافت خواهند کرد.

مشروح گفتگو را در ادامه بشنوید.

پست بعدی

فرمان اول رئیس جمهور آینده چه باشد؟ / وزیر احمدی‌نژاد: رئیس‌جمهور آینده، اولویت را به تحقق شعار سال دهد

ج آوریل 9 , 2021
مهدی غضنفری، وزیر سابق صنعت و معدن و تجارت در گفتگو با خبرفوری اظهار داشت: اولین فرمانی که به نظر می‌رسد در سال ۱۴۰۰ رئیس جمهور باید صادر کند همان تلاش برای اجرای عملی شعار سال است. پیش از این برخی دیگر از چهره‌ها با شرکت در کمپین خبر فوری، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000