خرید مانتو 11 میلیون تومانی در کیش

606e8e934fa0c_2021-04-08_09-33 خرید مانتو از یک فروشنده در فضای مجازی برای خریدار 11 میلیون تومان تمام شد.

سرهنگ محمدرضا رضایی، رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی ویژه کیش در این باره گفت: هفته گذشته یکی از غرفه‌داران جزیره کیش در یکی از سایت‌های تبلیغاتی با آگهی تحت عنوان ارسال مانتو به سراسر کشور روبه‌رو شد و پس از ارتباط با فرد ثبت کننده آگهی برای خرید مانتو و لباس ۱۱ میلیون تومان به عنوان بیعانه به حساب فروشنده واریز کرد اما پس از آن تمام راه‌های ارتباطی فروشنده به شکل ناگهانی مسدود شد، پس از این شکایت، کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و پلیسی روی آگهی ارائه شده موفق به شناسایی فرد کلاهبردار و معرفی او به مرجع قضایی شدند.

توصیه های پلیس به خریداران
رئیس پلیس فتای کیش با اشاره به اینکه پلیس فتا سایت‌های تبلیغاتی را ملزم به نوشتن پیام اخطار در هنگام خرید کاربران کرده است، اما برخی از کاربران فضای مجازی به این اخطار‌ها بی توجه هستند، افزود: خریداران قبل از پرداخت وجه حتماً از کیفیت و قیمت کالا اطمینان حاصل کنید، تا کالا را از نزدیک ندیده‌اید به هیچ عنوان مبلغی برای بیعانه واریز نکنید، پایین بودن بیش از حد قیمت می‌تواند ترفندی از سوی کلاهبرداران باشد و در پایان سعی کنید خرید و فروش کالا‌های خود را به صورت حضوری در شهر یا استان محل سکونت خود انجام دهید.

پست بعدی

بروز یک فاجعه/ ثبت رکورد مراجعه ۳۲ هزار تهرانی به مراکز درمانی به خاطر کرونا

پ آوریل 8 , 2021
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: روز گذشته حدود ۳۲ هزار مراجعه کرونایی در تهران داشته ایم. جلیل کوهپایه زاده در ارتباط تصویری با برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما، گفت: افزایش مبتلایان به کرونا در روزهای اخیر خیلی بیشتر شده است و در تهران حدود ۱۸ هزار تخت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000