نفتکش توقیف شده کره جنوبی احتمالا به زودی آزاد می‌شود

606c0e37d92c7_606c0e37d92db یک رسانه کره‌ای با اشاره به مواضع اخیر مطرح شده توسط وزارت امور خارجه کشورمان، گزارش داد که نفتکش توقیفی این کشور احتمالا به زودی آزاد خواهد شد.

شبکه کره‌ای آریارانگ تی وی در این باره اعلام کرد: نفتکش توقیف شده کره جنوبی که نزدیک به سه ماه پیش توسط ایران توقیف شد، ممکن است به زودی آزاد شود چرا که تهران در این باره ابراز تمایل کرده است.

طبق اعلام وزارت امور خارجه ایران در روز دوشنبه، تمام تحقیقات مرتبط با این نفتکش، «در راستای کمک به ناخدا و کشتی» انجام شده است. همچنین وزارت خارجه ایران اعلام کرد که دولت کره جنوبی خواستار بازگشت کشتی شده و هیچ سابقه کیفری برای ناخدا یافت نشده است.

در این میان، چانگ سوی کیون، نخست وزیر کره جنوبی هم قرار است برای نهایی کردن مذاکرات با مقامات ایرانی به زودی به تهران سفر کند. دولت ایران همچنین گفته است که مسئله کشتی توقیف شده جدا از روابط دو کشور بوده و در حال بازبینی موثر این پرونده است.

پست بعدی

نحوه ورود و خروج خودروها به و از شهرهای قرمز و نارنجی

س آوریل 6 , 2021
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: ورود خودروهای با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ممنوع و خروج خودروها با پلاک بومی از این شهرها نیز ممنوع است. سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: بر اساس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000